|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Brianigenigen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 624 |
![]() Sendt: 10-August-2010 kl. 10:42 |
![]() ![]() Jeg installerede min HTPC for 1 år siden ca. DEN gang angav jeg et password for at kunne logge på automatsik efter genstart af PC
det passeword skal bruges når jeg skal lave nye opgaver...men... kan sgu ikke HUSKE det ...hvad gør jeg ?? kan man "finde" det på en eller anden måde??? ...... Det er fordi jeg vil have vores PC til at genstarte een gang i døgnet, og har lavet en lille bat fil, så ville jeg lave en opgave i Planlagte opgaver, og DER skal jeg jo bruge mit password ...hvad gør jeg
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() |
Du bliver nok nødt til at skrive hvilket OS du bruger ;-)
BS
Redigeret af Bschmidt - 10-August-2010 kl. 10:46 |
|
![]() |
|
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
![]() |
Hmmm, hvilket operativsystem? Man burde kunne google sig til nogle løsninger, men let er det formegentlig ikke, så var der ingen grund til at have et password
![]() |
|
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|
![]() |
|
Brianigenigen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 624 |
![]() |
Bschmidt .....damn ... jeg trænger til ferie
WinXP SP3
|
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
![]() |
http://www.google.com/search?client=gmail&rls=gm&q=winxp%20recover%20password
God jagt... og JA det er ikke let
BS
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() |
Der er nogle af disse cd'er der kan resette windows password.
EDIT: Det er denne der kan:
Redigeret af Brixen - 10-August-2010 kl. 10:57 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |