|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() Sendt: 07-August-2010 kl. 10:02 |
Jeg har i længere tid været lun på en Tvix 6600, og der har været tilbud på den den senere tid.
Nu er den imidlertid udsolgt, og det ser ud til at varen er udgået. Dette tyder på der er nye Tvix på vej, men jeg har ikke kunnet finde noget. Er der nogen som ved noget?
|
|
![]() |
|
Tubbe ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Januar-2005 Sted: København Status: Offline Point: 206 |
![]() |
Der mellem 50-99 stk på lager hos komplett, så helt udsolgt er den da ikke. AV-Connection har den også på lager, har ikke hørt om at der kommer en ny.
|
|
![]() |
|
Søren Ingemann ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 497 |
![]() |
Der er en netop frigivet en test på mpcclub på den nye TViX S1 som lægger sig prismæssigt mellem 6600 og N1. Eneste forskel fra 6600 er vist manglende mulighed for DVB-T - og deraf en gunstigere pris. Jeg har ikke set den på danske shops endnu, så det er spændende hvad den kommer til at koste herhjemme.
http://www.mpcclub.com/forum/links/reviews-2010-15/dvico-tvix-s1-196/ Den er åbenbart så ny at den endnu ikke har fundet vej til Dvicos egen hjemmeside! |
|
![]() |
|
beolion ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2010 Status: Offline Point: 138 |
![]() |
Jeg har en Tvix 6600 som jeg er meget glad for, bruger ikke tuneren da jeg har DVB-C, men rygter siger at der måske kommer en DVB-C tuner til 6600. Hvis de så lige kunne få performance på netværket til at være bedre, så er den rigtig fin.
Og selv børn har nemt ved at bruge den, specielt hvis man bruger Coverart til hvad man har på disken.
|
|
![]() |
|
Ozzy ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Andst, Denmark Status: Offline Point: 698 |
![]() |
I følge dvico så kommer der en dvb-c tuner i år, har haft skrevet til dem omkring det :-)
|
|
| Samsung 55" D8005 | Samsung 40" C6715 Hvid | Samsung 40" M87 | Samsung 26" R87 | Samsung 22" T220HD |
|
|
![]() |
|
Larxox ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1025 |
![]() |
Jeg mener at Tvix 6600N afløses af Tvix 6600N Plus.
Jeg er ikke helt sikker på hvad forskellen er, men der stod et eller andet sted noget om Youtube mm.
Kunne godt bruge en Twin DVB-C tuner til den!
|
|
![]() |
|
Ozzy ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Andst, Denmark Status: Offline Point: 698 |
![]() |
Larxox så skal du vel over i 6620 i stedet for hvis du skal have med twin dvb-c tuner :)
|
|
| Samsung 55" D8005 | Samsung 40" C6715 Hvid | Samsung 40" M87 | Samsung 26" R87 | Samsung 22" T220HD |
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |