|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Aqaitas ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 272 |
![]() Sendt: 15-August-2010 kl. 10:35 |
|
Nu er det endeligt 100% sikkert, Star Wars kommer på blu-ray til næste år i en stor pakke med alle 6 film, plus et ton af ekstra materiale som der ikke har været vist før.
Uhhh jeg glæder mig gør jeg
![]() ![]() |
||
You tried to stab me trough the neck, but you missed butterfingers!
|
||
![]() |
||
veyron ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
![]() |
|
SUPER, men men men, desværre bliver de tre første ikke i originaludgaverne, det bliver de restaurerede 1997-udgaver
![]() Kunne personligt godt have tænkt mig at gense biobraget fra 1977.....
Dette ifølge hamselv: http://www.blu-ray.com/news/?id=4996
Om jeg alligevel køber boxen???????
JADA...... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Redigeret af veyron - 15-August-2010 kl. 10:52 |
||
Pioneer KRP-600A(ISF-by Otto)
Oppo BDP-83 (reg.free.) Supra HDMI |
||
![]() |
||
Aqaitas ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 272 |
![]() |
|
Tror nok også lige jeg løber boxen, og rimelig hurtig endda.
![]() |
||
|
||
![]() |
||
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
|
Venter lige med at klappe i hænderne. Må håbe de for lavet et ordentligt transfer
![]() |
||
![]() |
||
veyron ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 682 |
![]() |
|
Jamen, har Lucas "råd" til at sjuske med lyd og billede???
Netop Mr. THX bør vel have alting 100% pristine, med denne denne skelsættende udgivelse.....
Men jo, er desværre set før, og det kan sagtens ske igen, $ er Gud..
![]() |
||
Pioneer KRP-600A(ISF-by Otto)
Oppo BDP-83 (reg.free.) Supra HDMI |
||
![]() |
||
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() |
|
Det har bare at lave dem ordentligt :D
JEg skal helt sikkert have fat i boxen. Og når de gamle kommer så skal jeg også have dem :D
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg er næsten 100% sikker på at GL gør alt for at releasen er tip top når den kommer ud, måske endda ny refferance materiale. Men vi får se til næste efterår hvordan det bliver
![]() |
||
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() |
|
Det var en tidlig julegave. Bare at få det at vide.
![]() |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
musicus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 2149 |
![]() |
|
Har egentlig aldrig rigtigt forstået hypen omkring Mr. Lucas' pengemaskine, "Star Wars".
![]() Jeg tror nu, at jeg hellere vil gemme mine penge, til "The Lord of the Rings"-trilogien udkommer i en ordentlig Extended Version.
George Lucas har s'gu i forvejen hevet alt for mange pengesedler op af lommen på mig, igennem tiden. ![]() Redigeret af musicus - 15-August-2010 kl. 12:43 |
||
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X
2x Denon DVD-2930 2x Toshiba HD-XE1, Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500 Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800 2x DVDO Edge |
||
![]() |
||
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() |
|
sådan havde jeg det også engang. Men nu kan jeg godt li' dem. Men jeg kal helt sikkert også have fat i Lord of the rings triologien når den nye version kommer ud :) |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
![]() Skal da osse ha' boxen hvis den blir' så god som forventet
![]() |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
![]() |
|
![]() |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |