|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bjarup ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8 |
![]() Sendt: 19-April-2006 kl. 06:39 |
Skærmen er nu bestilt - 40" - SUPER PRIS! Jeg har ikke en Recorder, og skal naturligvis have mig en sådan. Men det er jo en jungle!!!! Når nu jeg har købt et TV som dette - Bør jeg så lede efter en afspiller med HDMI udgang eller hvad? Hvis nu jeg vil bruge ca. 5.000 kr - 7.000 på en recorder/dvd afspiller har I så nogle gode råd for hvad en maskine minimum bør indeholde? |
|
![]() |
|
Superbeszzz ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
![]() |
Jeg har lige investeret i en sony 1010 og den er sateme fed.
|
|
![]() |
|
Superbeszzz ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
![]() |
og jeg gav 6.500 for den + kabler til omkring 1.000
|
|
![]() |
|
Carser ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 11-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4805 |
![]() |
Ja Bjarup - nap en Sony RDR-HX 1010! Den har bedst HDMI-billede blandt andre i en test i High Fidelity, og den kan alt det gode, min 710 også kan. En liste kan ses på http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=7322 i mit indlæg postet 16-December-2005 kl. 11:42. Og så er harddisken 2½ gang større. |
|
M.v.h. Carser
Sony RDR-HX710B, Sony KV-32FX66E, Sony DVP-S325, Sony STR-DE635, Sony MDS-JE320, Sony DCR-HC17E, Sagem 60 Selector + skarpt syn. ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |