|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
donjohansen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 35 |
![]() Sendt: 18-August-2010 kl. 07:45 |
Hey gutter
når nu må jeg ankende at jeg ikke kan få MovieSheet til at virke på min wd tv live og der for beder jeg nu om prof hjælp J det jeg tænke på er over msn / fjernskriveborg osv. som tak for hjælpe vil jeg uplode 10 hd film eller 15 dvd titler. Da det ikke er noget problem for mig da jeg har fiber og selv skal ha fyldt min nas op :- ) evt ved (FTP) hd film vil være rippe i X264 og de fleste dvd film vil nok være iso så håber at høre fra nogen som vil bruge en lille times tid eller hvor lang tid det nu tag og få sat det op :- ) kontakt mig i gennem pm´s og så kan vi tag den der fra :- ) mvh M |
|
![]() |
|
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
![]() |
Wd tv live understøtter ikke brugen af moviesheet's med original firmware Kig efter B-Rad's firmware den skulle virke
Theilo
|
|
![]() |
|
M-P-A ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 387 |
![]() |
? Redigeret af M-P-A - 18-August-2010 kl. 21:10 |
|
![]() |
|
donjohansen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 12-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 35 |
![]() |
det er også med WDLXTV_Live-0.4.2.2 jeg bruger :-)
M-P-A da jeg har masser af film titler til rådighed så kunne det være en passe bytte handle som tak for hjælpe |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |