|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
DarkHelmet ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 508 |
![]() Sendt: 19-April-2006 kl. 17:59 |
Hej (nørder...
Jeg står og skal til at købe et nyt tv. Jeg synes at 32" er for lidt og 40-42" er for meget, så jeg er landt på 37" som det mest passende til min stue. Jeg har været rundt og kigge lidt, men ærlig talt er det sku en jungle hvad man skal købe. Alle sammen står stort meget godt når der er DVD matriale på skærmen. Men med alm tv signal er det en blandet landhandel, og man får ikke et godt indtryk af det! Mit "problem" er nok at jeg har et CRT 32" Philips med Pixel Plus 2 (sidste års topmodel), og laver jeg en samligning med mit tv og LCD'erne i butikkerne ved jeg godt hvad jeg vil have! Intet LCD! Med DVD står LCD dog mindst ligeså godt. Men fakta er at jeg bruger meget tid på DR1, TV2 osv, så dette skal være iorden.
Så mit spørgsmål er om LCD er blevet moden til mig, eller om jeg skal vente et par års tid endnu. Flere af mine venner har sagt at jeg skal prøve at kigge på Alfa-Views 37" som de synes står fantastisk godt. Jeg bor dog i Aalborg, og gider ærlig talt ikke tage toget til Aarhus får jeg har fået nogle meninger. Jeg har dog fundet et Philips LCD med Pixel Plus som jeg godt kunne leve med, men det kan min pengepung ikke! Alfa'en koster 15.000 kr, og det er omkring den pris jeg har penge til. Samsung har jeg gså kigget på, men de laver ikke 37" åbenbart.
Så hvad siger i venner? Skal jeg vente, eller har i nogle gode forslag?
|
|
![]() |
|
Squigy ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-Marts-2006 Status: Offline Point: 11 |
![]() |
Umiddelbart ville jeg vente. Du skriver du har et topmodel af et fjernsyn og selvom det er et CRT har du et super billede(Hvilket du jo også selv skriver er vigtigt for dig). Du skriver også selv at du sammenligner Fladskærme med dette fjernsyn og at du faktisk ikke er tilfreds med fladskærmene PT. Det lyder lidt som om du allerede selv har svaret, men godt ville have et par andre til at bekræfte dig i dette. Lyder dette fornuftigt? mvh. Squigy |
|
![]() |
|
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
Til TV:køb en 37"Panasonic PLASMA-eller en JVC 37"lcd. Hold dig laaangt væk fra ALFA VIEW......de er elendige med et analog tv signal på.
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
Tja hvis jeg var dig ville jeg købe et 32pf9830 i tyskland ! Ellers evt købe bendix 2. mdr gamle 32pf9830 som jeg ved han gerne vil af med. Du kan evt også vente et par mdr for at se hvad 37pf9731D kommer til at koste. Angående dit alfa view, det kan vist ikke rigtigt anbefales. Det har et pænt design, men heller ikke mere. læs evt denne tråd Redigeret af lahan - 19-April-2006 kl. 18:10 |
|
![]() |
|
DarkHelmet ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 508 |
![]() |
Oki.. Det gik godt nok hurtigt!
Min drøm har altid været at få en stor skærm, men mit spørgsmål var mere om jeg kan gå ud fra at det billed de viser i butikkerne er det samme som jeg vil få i min stue (har kabel tv igennem en fællesantenne)?? Laban: Hvad er det for et tv du henviser til?
Alfa-View er så udelukket herfra..
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9403 |
![]() |
med TDC kabel bør du købe en selector, så får du et væsentligt bedre billede. Jeg snakker om dette tv |
|
![]() |
|
![]() |
Hvad prisklasse snakker vi om her?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |