recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp bedstefar vol.2
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjælp bedstefar vol.2

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
maavenz Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 23-Januar-2010
Status: Offline
Point: 36
Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp bedstefar vol.2
    Sendt: 22-August-2010 kl. 01:11
Har nu købt en sort Wii i Elmutanten, og fruen og jeg har moret os storartet over de 2 sportsspil, der fulgte med konsollen. Har så idag yderligere købt en extra remote med motion plus samt Wii Fit Plus. Remoten har jeg fået konfigureret, men jeg har probl. med at få Wii Fit Plus igang. 
Kan man ikke bruge dette spil uden et balanceboard? 
Når jeg starter spillet siger den at jeg skal synkronisere såvel konsol som balanceboard før spilstart. Det sidste kan jo, af gode grunde,lade sig ikke gøre. Men jeg kommer ligesom ikke videre!! Manualen som er på svensk og finsk???? giver ikke umiddelbart et brugbart svar.
Måtte jeg bede om lidt hjælp til at komme forbi dette problem.

Bedste hilsner

Mogens
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2010 kl. 11:35
Wii fit virker vist kun med balance board, da spillene bruges med boardet.
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Point: 3701
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2010 kl. 09:54
Det giver ikke rigtig mening af have Wii Fit uden balanceboard. Der er godt nok nogle af spillene der kan spilles uden, bl.a. en del af styrketræningen og Yoga tingene, samt løb osv. - men jeg vil tro at 70% af "spillet" anvender boardet...

Jeg kan lige tilføje at Wii Fit i mine øjne undervurderes! Jeg brugte det en hel del da jeg gik i gang med min livsstilsændring, og det hjalp mig rigtig meget igang med at tabe mig - og samtidig er dens kalender og muligheden for at lægge et program helt eminent...
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-December-2007
Point: 1756
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-August-2010 kl. 11:42
ved min kæreste også brugte det som aktivator.. hun havde lige et par kg hun gerne ville slippe, så hun var nede i bunden af det accepterede BMI igen. så hun brugte det mest som elektronisk sporbarhed på hendes fremgang, samt EA active til at give lidt mere sved, end hvad Wii fit kunne.

hun smed da hurtigt de kg hun gerne ville af med.. nu har hun så heller ikke direkte tendens til overvægt, så det er nok mest at det hun holder øje med vægten giver hende fremgang.

Balance boarded er dog en nødvendighed. egentligt meget sjovt at lege lidt med
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu