|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
el-HL ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 141 |
![]() Sendt: 16-August-2010 kl. 11:54 |
|
Hejsa, jeg har lige udskiftet mit Samsung i køkkenet til et Sony 32EX500. Det er lækkert, men jeg mangler bare lidt hjælp til de bedste anbefalede indstillinger, jeg har søgt rundt, men synes ikke jeg kan finde noget seriøst. Det bliver brugt til parabol tv via HDMI.
Er der nogen der vil/kan hjælpe mig, tak. Redigeret af el-HL - 16-August-2010 kl. 12:12 |
||
Panasonic TX-P50VT50Y
Canal Digital HD Entertain Center WD TV LIVE PS3 Sony 32EX500 Sagem HD PVR 101-ST |
||
![]() |
||
StoneColdO ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 182 |
![]() |
|
Denne vil jeg også gerne høre med på.
Jeg køber dette tv imorgen.. |
||
![]() |
||
el-HL ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 141 |
![]() |
|
Hej, det skal du nok blive glad for, det er jeg ihvertfald blevet. Med hensyn til indstillinger var jeg nok lidt for hurtig om at spørge til råds, men jeg regnede nok med at svar ville poppe op, da dette tv er meget populært. Men jeg fandt det hurtigt meget enkelt; så snart jeg havde tv billede på, så skiftede jeg til skærm-profil "Biograf", så er man meget godt på vej. Det var vist forudindstillet til "Auto" tror jeg, ser ganske skrækkelig ud ![]() Herefter kan man så finpudse lidt, jeg gik efter denne: http://hdtvtest.co.uk/news/sony-kdl40ex503-kdl40ex503u-20100603700.htm ...rul helt ned -dog har jeg sat baggrundslys på 4 -farve på 46 ...og indtil videre er jeg godt tilfreds, ikke plasma-kvalli ![]() ![]() Hertil købte jeg Sony`s USB wireless LAN adapter, tv`et har en masse Internet TV og dlna, kan også tilsluttes med kabel, men var for besværligt her hos mig. God fornøjelse! Redigeret af el-HL - 23-August-2010 kl. 17:11 |
||
Panasonic TX-P50VT50Y
Canal Digital HD Entertain Center WD TV LIVE PS3 Sony 32EX500 Sagem HD PVR 101-ST |
||
![]() |
||
StoneColdO ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 182 |
![]() |
|
Super det vil jeg lige se nærmere på når jeg lige har fundet ud af at lave favoritlister osv :) |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hvor finder du Biograf valget?
Jeg kan kun vælge mellem Personlig, Standard og Kraftig. |
||
![]() |
||
![]() |
|
Du kan vælge "Biograf" enten via "SCENE"- knappen eller OPTIONS - valg af motiv og herefter kan man gå ind i skærm-indstillinger og ændre andet, husk at sætte Motionflow til standard, hvis du kan lide flydende bevægelser ![]() Redigeret af el-HL - 24-August-2010 kl. 17:04 |
||
Panasonic TX-P50VT50Y
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |