Jeg har lige købt et LG le850N til 10.999,- i Elgiganten. (Vejl. 14.000,-, men de fleste ekspedienter er til at tale med). De har også 14 dages returret
Jeg er skiftet fra X10 og G20 som begge blev kasseret pga. plasmabuzz og generel skuffelse over flimmer/flicker. Nu er jeg begyndt at stole på mine egne øjne fremfor diverse ihærdige plasma freaks fra internettet. Jeg stod og vaklede mellem Sony HX800 til 9.999 og LG LE850N. Valget blev truffet på baggrund af Flatpanels anmeldelser og butiksdemonstrationer... Jeg er yderst tilfreds med billedkvaliteten og især TruMotion-systemet, som fungerer perfekt og uden synlige fejl ligesom på de Samsung TV jeg også har kigget på. Mit fokus har været stabilt og skarpt billede med et godt motion-system, og det har jeg virkelig fået her. Derudover er det et rigtig flot TV med glasfront. Det får også ros rundt omkring for sortniveauet, jeg er ikke ekspert, men jeg kan da godt se at der er en flot dyb sort i TV'et. Jeg ved ikke hvad mere jeg kan sige... Efter 2 fæle Panasonic skuffelser har jeg fundet et TV for mig :)