recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG LE850N erfaringer?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLG LE850N erfaringer?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Raskolnikov Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 19-Marts-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 459
Direkte link til dette indlæg Emne: LG LE850N erfaringer?
    Sendt: 19-August-2010 kl. 17:18
Nu har LG LE850N været ude i noget tid, så nogle der har købt det? Hvad siger I?
Til top
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2010 kl. 12:41
Så ingen der har denne skærm? 
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2007
Point: 3498
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2010 kl. 13:29
Prøv evt. at skrive på flatpanels, de har nok mere fokus på skærme.
Til top
Super bruger
Super bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2010 kl. 10:33
Den er nu kommet hos cinemagic.dk til 2.000; kr. billigere end hvad EL Mutanten tager. Smile
Til top
Simondog Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-April-2010
Point: 72
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2010 kl. 18:12
Jeg har lige købt et LG le850N til 10.999,- i Elgiganten. (Vejl. 14.000,-, men de fleste ekspedienter er til at tale med). De har også 14 dages returret

Jeg er skiftet fra X10 og G20 som begge blev kasseret pga. plasmabuzz og generel skuffelse over flimmer/flicker.  Nu er jeg begyndt at stole på mine egne øjne fremfor diverse ihærdige plasma freaks fra internettet. Jeg stod og vaklede mellem Sony HX800 til 9.999 og LG LE850N. Valget blev truffet på baggrund af Flatpanels anmeldelser og butiksdemonstrationer... Jeg er yderst tilfreds med billedkvaliteten og især TruMotion-systemet, som fungerer perfekt og uden synlige fejl ligesom på de Samsung TV jeg også har kigget på. Mit fokus har været stabilt og skarpt billede med et godt motion-system, og det har jeg virkelig fået her. Derudover er det et rigtig flot TV med glasfront. Det får også ros rundt omkring for sortniveauet, jeg er ikke ekspert, men jeg kan da godt se at der er en flot dyb sort i TV'et. Jeg ved ikke hvad mere jeg kan sige... Efter 2 fæle Panasonic skuffelser har jeg fundet et TV for mig :)
Til top
Sylvest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2007
Point: 892
Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2010 kl. 18:35
Jeg er absolut tilfreds med billedkvaliteten især ved HD materiale (BD og PS3). Det er faktisk blevet en fornøjelse at se tv igen.

Jeg selv har haft lidt problemer med LipSync (hvilket andre også har haft) men TruMotion fjerner det næsten helt. Problemerne har kun været ved almindelig tv kigning via DVB-C og kun på enkelte kanaler fx. DR HD. Men som sagt så hjælper TruMotion på det gevaldigt.

Derudover har jeg et problem med at den nogle gange glemmer den sorteringsrækkefølge jeg har sat mine digitale DVB-C kanaler i. Det er oftest sket når tv'et har været slukket på stikkontakten, da LG kun har kontaktet mig 7 uger efter fejlmeldingen og spurgt om det stadig er et problem, så venter jeg ingen hjælp fra den kant. Så nu slukker jeg ikke på stikkontakten, heller ikke når jeg er bortrejst.

Så er jeg også lidt knotten over at det tilsyneladende kun er LGs egen wifi dongle der virkerm jeg har nu prøvet 6 andre mærker uden held.

Men den suveræne billedkvalitet opvejer helt klart alle småskavankerne.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu