|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
tehbrox ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-August-2010 Status: Offline Point: 3 |
![]() Sendt: 27-August-2010 kl. 14:58 |
Hej, har lige fået mit Terratec H5 idag, og efter at have installeret drivere etc. har jeg ny et problem med at rent faktisk se kanalerne, for det første finder jeg kun kanalerne der befinder sig i MUX1, for det andet er billede og lyd elendigt, hakker ekstremt og der er artifacts over det hele. Har prøvet en del forskellige codeds, dog uden held.
Har Energi Midt som tv udbyder og bruger DVBviewer (desuden samme problem i terratec home cinema some fulgte med) Nogle idéer til hvordan jeg løser mine problemer? |
|
![]() |
|
joern.loenborg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 6994 |
![]() |
|
|
Mvh.
Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand. |
|
![]() |
|
tehbrox ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-August-2010 Status: Offline Point: 3 |
![]() |
Ja har været inde og se frekvenserne og scannet manuelt.. men som sagt finder den kun kanalerne i mux1.. dvbviewer finder kun de kanaler der befinder sig i qam frekvens 146 ifølge denne pdf
http://energimidt.dk/Privat/Fiberbredbaand/Tv-radio/Documents/dvb-c-opsaetning.pdf Mere de codecs jeg gerne ville finde en løsning på, har prøvet, har prøvet ffdshow, powerdvd og microsofts egen codecs, men intet giver et acceptabelt resultat, og er ret sikker på det er et codec problem, da jeg ikke har problemer med at afspille andet hd/sd-materiale på min pc. |
|
![]() |
|
joern.loenborg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 6994 |
![]() |
Hvad med dette:
Du kan få brug for disse oplysninger til indstillingen af tv’et (de fleste tv skal bruge oplysningerne fra MUX 1). Har du problemer med at få kanalerne frem, kan du forsøge at sætte "Land" til Sverige eller Finland. |
|
Mvh.
Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand. |
|
![]() |
|
![]() |
Det er sgu for underligt, prøvede lige at ændre land til Finland, og kan godt finde dem i terratec home cinema så.. og alle kanaler spiller fint, undtagen dem i mux1, de hakker stadig ekstremt :x
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |