|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Casper ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 598 |
![]() Sendt: 27-August-2010 kl. 16:18 |
|
Hej.
Min bror har for 6 mdr.'s tid siden købt en 3GS'er.. Nu da han skiftede over til Telmore fra Callme, kan jeg ikke få signal på hans tlf. pga. simlås (siger Telmore's kundeservice). Han fik et nyt simkort en gang i sidste uge, så det var parat til at blive brugt.. Men kundeservice sagde som sagt, at jeg skulle kontakte Callme for at få dem til at låse den op.. - Selve Telmore's del kører - jeg har tjekket det det i min gamle mobil, og der kommer signal med det samme.. Nu har jeg ringet til Callme for 2. gang, for at få dem til at gøre noget.. De sender en mail (med en kode?) I anden omgang sagde Callme's kundeservice at der kunne gå op til 24 timer før mailen kom ![]() Telefonen har ikke kørt siden tirsdag morgen, så det er ved at være pænt irriterende! Nogen der kender en måde til at låse den op? En universal-kode eller sådan noget?? Jeg har nemlig en bror som ikke ligefrem er glad for situationen, heller ikke jeg, især da jeg er "tovholder".
Redigeret af Casper - 27-August-2010 kl. 16:20 |
||
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
jonaskp ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
![]() |
|
Normalt låses telefoner op ved at man får tilsendt en låsekode af teleselskabet, som man så skal indtaste på selve telefonen.
iPhone fungerer dog anderledes. Her sender teleselskabet låsekoden til Apple via iTunes, og du skal så blot koble telefonen til iTunes, hvorefter den vil blive låst op. Dette kan nogen gange tage 24-48 timer.
Så hvis Callme prøver at sende dig en mail med en låsekode, så ring til dem og bed dem om at gøre tingenen ordentligt
![]() Callme skal derfor ikke sende nogen kode til dig, men de skal opdatere
|
||
![]() |
||
Casper ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 598 |
![]() |
|
Okay ja.. Så jeg skal sætte tlf. til iTunes, og så kommer den selv og siger at der er en opdatering eller?? Personalet jeg snakkede med, nævnte vidst nok også noget med Apple og sende kode til dem, men ikke sikker
![]() Men de spurgte forresten om min e-mail, så de kunne sende en bekræftelse (og kode mener jeg også de sagde.) Så om de har styr på det, det vides ikke.. Men det skal bare fungere sådan noget.. Jeg står bare sådan lidt splittet - skal jeg "bare" vente på at tingene ordner sig selv eller skal jeg ringe igen eller noget helt tredje..
Redigeret af Casper - 27-August-2010 kl. 17:11 |
||
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Og ja tak, vil se på det..
|
||
|
||
![]() |
||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
![]() |
|
Min kone fjernede simlåsen på sin Telia købte iPhone 3G ved at ringe til kundeservice. De sendte hende herefter en SMS, som hun vidst nok kunne trykke på eller indtaste noget fra.
Hun benyttede ikke iTunes til det... Det kan selvfølgelig være at de har lavet det om med 3GS modellen. |
||
![]() |
||
johnny57 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 958 |
![]() |
|
Jeg har igår fjernet simlåsen på min 3G fra telia og det skal gøres via Itunes, efter at havde gendannet kom meddelsen "Tillykke din telefon er nu låst op"
|
||
Med venlig Hilsen
Johnny |
||
![]() |
||
matv88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Status: Offline Point: 1149 |
![]() |
|
Hej. Jeg havde selv en 3GS fra callme som jeg gik oplåst ved at ringe til dem og efterfølgende gendanne telefonen via iTunes. Herefter er den oplåst.
|
||
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Okay ja
![]() Redigeret af Casper - 28-August-2010 kl. 10:29 |
||
|
||
![]() |
||
loveduck ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
![]() |
|
Ja, det kan du sagtens :-) Du skal bare huske at tage en sikkerhedskopi inden. Højre klik på din iPhone ude i højre side af iTunes og vælg sikkerhedskopi. |
||
![]() |
||
loveduck ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 61 |
![]() |
|
Eller så har du ikke været vågen :-) Du skal have tilsluttet din iPhone til iTunes for at få den låst op. Arbejder selv hos Telia ;-) |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jo jo, jeg læste skam dit indlæg og tak for deltagelsen i øvrigt ![]() ![]() Og som Johnny57 og matv88 skriver, så ringede begge til deres (tidligere?) teleselskab, så de kunne sætte det i gang.. Redigeret af Casper - 28-August-2010 kl. 11:59 |
||
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |