|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kimmer74 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() Sendt: 20-April-2006 kl. 16:52 |
hejsa, Jeg har netop købt en PanaPV60E 42" skærm og skal have koblet noget ordentlig surround lyd på. Jeg vil derfor høre nogle bud på den bedste løsning til et budget omkring 10k for det hele. Svinet skal stå i en stue der er 10*4 m. Jeg har lavet lidt research og fundet frem til Yamaha YSP-1000 , med tilhørende Subwoofer YST-FSW 100, som jo har den fordel at jeg slipper for ledninger og højtalere rundt omkring. Men er dette den bedste løsning til prisen, eller kan jeg få noget bedre ? Jeg vægter nok mest lydkvalitet, men jeg ved min kæreste vægter design højest, og hun har "desværre" også noget at sige Hilsen Kim Andersen
|
|
Kim Andersen
|
|
![]() |
|
vipmlo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 830 |
![]() |
Hej Jamen så vil jeg da foreslå en JVC RX-D701 surround forstærker. Den kan du få til ca 5.500-6.000 kr. Og et KEF KHT 2005.2 højttaler sæt, incl. subwoofer. Fona har solgt ud af dem på det seneste til 3.999. Har kostet det dobbelte. Du kan muligvis også være heldig at få et KHT 5005 sæt til samme pris.... Iøvrigt, har du hørt YSP-1000 ? Det er et forsøg på at lave surround via reflektioner.... Det virker ikke i praksis og du bliver ikke tilfreds. For samme pris kan du sagtens finde det bedre. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |