|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jones9000 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Januar-2010 Status: Offline Point: 179 |
![]() Sendt: 30-August-2010 kl. 15:56 |
er på udkig efter nyt tv. :)
men er tvivl om hvilket et. det er lige meget om det er LCD/LED/Plasma. der skal bare være PVR funktion. er lidt vild med Philps. da jeg syns ambelight er super nice men syns ikke jeg kan finde noget om PVR funktion. så skal det have DVB-C tuner. og koste maks 8000 kr har kigget på det her SAMSUNG LE40C755 http://www.wupti.com/Produkter/TV-HIFI/TV/238001/Samsung-LE40C755.htmlPhilips 40PFL7605H http://www.wupti.com/Produkter/TV-HIFI/TV/229163/Philips-LED-TV-40PFL7605H.htmlSyns Samsung er lækkert at se på. fede menu'er og PVR. men kommer aldrig til at bruge deres 3d funktion så kunne jge bruge pengene bedere ? Philips. Fedt at se på. ambelight(me like) menu ikke helt så fed som samsung imo. tilsyndelende ingen PVR funktion. Pana: Har hørt billedet sku være uber og flatpanels er rimelig glad for det. men syns design stinker på selve tv og menu er gay. tilgænlde er også PVR hvilket vægter højst. |
|
![]() |
|
jøsse ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 114 |
![]() |
Pana helt klart.Se nu bort fra den tynde ramme omkring billedet,og nyd billed-kvaliteten,som helt klart lamme-tæver de to andre.
|
|
![]() |
|
Jones9000 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Januar-2010 Status: Offline Point: 179 |
![]() |
Jah har jeg os læst mig til :) men er der virkelig ikke andre tv i den klasse der er værd at tage med, som opfylder mine krav ?
for er ikke sikker på jeg kan holde til kigge på den EPG og menu. den få jo prosonic til at ligne en million.
|
|
![]() |
|
jøsse ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 114 |
![]() |
Hvis de ting du nævner der er vigtigere end billed-kvaliteten,såehh....
|
|
![]() |
|
![]() |
for mig er de.. ;) jeg flue knepper ikke hvis sort ikke er helt sort. det kan mit alm. øje ikke se alligevel. har ihvertfald aldrig lagt mærke til det. vil heller ha et tv der opfylder mine krav jævnt :) og ikke et der (kun) har et godt billede.
men såeeeh hvad ? :)
|
|
![]() |
|
bclaus ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 185 |
![]() |
For mig betyder designet af tv'et også noget. Så du er ikke den eneste :-) Så i min jagt har panasonic billigere tv også været med i overvejelserne, men droppet på grund af deres kedelige og plastikagtige design, så vil jeg heller gå lidt (læs: ikke meget) på komprimi med billedet. Men hver sin smag. |
|
· Pioneer SC-LX72 · Pioneer BDP-LX52 · Miller & Kreisel K "White edition" (5.1) · Samsung PS50C7705
· Samsung SMT-H3126 · Logitech Harmony One · NAS - Qnap 219p · Clic møbel · |
|
![]() |
|
larsen_mgeic ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Juli-2009 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1315 |
![]() |
Hvad med et LG? Jeg har selv pk750n hængende, og er designmæssigt RIGTIG lækkert. Tynd ramme, fuld glasfront i ét stykke.
Billedkvaliteten er også udemærket. Jeg har haft mulighed for at sammenligne med et 42" G20, og jeg må indrømme at jeg ikke kan se den store forskel. Det passer fint til mine forventning, og har en udemærket tuner. Af minusser må være en langsom menu, og en smule retention ved brug af menuen eller txt. Eksempelvis hvis man bruge tekst tv i 5-10 minutter, eller menuen, så kan man godt fornemme det lidt. Det tager dog ikke mere end et par minutter så er det helt væk igen. Vær dog opmærksom på at det kun er i de situationer, ellers har jeg ikke bemærket det. Heller ikke ved logoer og lignende.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |