|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
nunbaggi ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-April-2007 Status: Offline Point: 306 |
![]() Sendt: 29-August-2010 kl. 10:44 |
Hej.
Kan jeg ligge film fra min pc over på memorykortet på psp'en?
og hvordan gør man?
og skal psp være hacket eller hva det nu hedder?
|
|
![]() |
|
Nikodk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
![]() |
din Psp skal skam ikke være hacket.
brug eksempelvis denne videoconverter til det, så skal du ikke selv bøvle med at finde det korrekte format og lign. når videoen er konverteret, så er det blot at lægge filmen i den korrekte folder på memorykortet. god fornøjelse http://www.videora.com/en-us/Converter/ Redigeret af Nikodk - 29-August-2010 kl. 11:00 |
|
![]() |
|
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
Det tager bare en evighed at konvertere (i hvert fald HD film), hvorfor jeg har droppet det.
|
|
BORING! |
|
![]() |
|
Nikodk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
![]() |
Så slemt er det nu ikke.
Det kommer jo selvfølgelig an på hvor mange kræfter computeren har. Desuden passer den jo sig selv, når først den er sat igang. |
|
![]() |
|
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
![]() |
Mener hvis jeg gør det på min mac, ligger indkodnings tiden på omkring 220-280fps.
|
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |