|
AutoPatch til Infobar (MCE) |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||||
kongedam ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 174 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-August-2010 kl. 00:12 |
|||
Hejsa MCE er et super software til et mediecenter, dog har det nogle begrænsninger på blandt andet epg. Dette problem er dog allerede løst af Niels med super programmet MCImportXMLTV Det kan hentes her: http://mcefun.nrossen.dk/ Mit næste problem er at det er pisse irreterende når man skifter kanal, så kan man ikke læse hele program navnet. Det har jeg dog kunnet ændre ved at editere direkte i ehres.dll filen. Jeg har så lavet en lille Patch fil for at gøre det lidt nemmere for andre. Dette er på eget ansvar....... Original Infobar: Ny Infobar: 1: Dobbeltklik på filen "InstallTakeOwnership.reg" 2: Find filen C:\Windows\ehome\ehres.dll Tag så en kopi af filen og kald den ehres.dll.BAK Så har du altid en kopi af den orginale fil. 3: Højre klik på ehres.dll og vælg "take ownership" 4: Kopier Patch_ehres.exe til C:\Windows\ehome\ Kør Patch_ehres.exe Redigeret af kongedam - 16-August-2010 kl. 07:00 |
||||
![]() |
||||
MSN ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-August-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Hej Kongedam
Nice tools, det lykkedes mig meget nemt at patche dll filen og nu kan hele program navnet ses :)
Eneste lille hage var at jeg var manuelt nødt til at tage ownership af ehres.dll filen men så kørte patch fint uden at brokke sig.
Thanks for the nice tool M8
|
||||
Hilsen
Michael |
||||
![]() |
||||
kongedam ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 174 |
|||
Hej MSN
Tak for tilbagemelding, jeg har været på ferie så jeg har ikke været i nærheden af en computer, men er der andre som skulle have problemer så kan man følge vejledningen på denne side for at ownership manuelt. Redigeret af kongedam - 30-August-2010 kl. 07:16 |
||||
![]() |
||||
kenp ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 561 |
|||
TAkker det har jeg nok behov for :) for jeg får ikke lov til at patche den.
|
||||
![]() |
||||
lenny100 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 34 |
|||
Se fedt ud. Hvad betyder det lille ikon under programmet? og hvor stammer det fra?
/Lennart
|
||||
![]() |
||||
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2876 |
|||
Hehe fedt, det vil jeg prøve at lege med en gang i aften :-)
|
||||
.....
|
||||
![]() |
||||
|||
Hejsa Det lille icon (med pilene), fremkommer hvis du ser samme kanal på en extender på samme tid.
|
||||
![]() |
||||
ricoris ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2010 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
|||
Har lige patche min og det virker.
Jeg tog først ownership og så tog backup af filen. Herefter kopierede filerne over og kørte patchen. Kanon patch |
||||
![]() |
||||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
|||
Hvis du ligger følgende sammen med din patcher og kører dette som admin(skal gemmes som .bat eller .cmd) sker det hel pr automatik
Skifter til patchens folder, kopierer patchen til ehome, backer original "ehres.dll"up, tager ownership af "ehres.dll" og giver administrators fuld kontrol, hvorefter patch eksekveres.
Restore default efter patch:
Redigeret af Patriarken - 17-September-2010 kl. 07:14 |
||||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
||||
![]() |
||||
mm-bob ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Marts-2010 Status: Offline Point: 436 |
|||
Og endnu bedre hvis du bruger %windir% i stedet for hardcoded c:\windows
![]() |
||||
![]() |
||||
![]() |
||||
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
|||
Jojo...Point taken! Kan dog ikke forestille mig ret mange der ikke har Windir på c:\ Redigeret af Patriarken - 17-September-2010 kl. 15:53 |
||||
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
||||
![]() |
||||
khj4200 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 202 |
|||
Er der ikke også et "ehome" for meget i Restore linien?
Bortset fra det rigtig fint tip. Kan man ikke få den med sort baggrund, da jeg har skiftet til et sort tema og nu får jeg pludselig blå bjælke igen.
/Kenneth
|
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |