|
Kan ikke finde net på Desire??? |
Besvar |
Forfatter | |
houbakrene
Bruger Oprettet: 18-November-2009 Status: Offline Point: 155 |
Emne: Kan ikke finde net på Desire??? Sendt: 18-August-2010 kl. 17:20 |
Hej Alle.
Et lille problem: Efter at min telefon har været slukket, kan den pludselig ikke finde hverken mobilt netværk eller 3G netværk. Det betyder jo, at jeg pt. har en mobil, som jeg hverken kan ringe, sms'e eller gå på nettet fra... Totalt frustrerende!!!!
Kan ikke umiddelbart selv gennemskue hvor problemet ligger.. SIM-kortet sidder rigtigt og er rengjort....
Nogen som kan hjælpe?
René
|
|
Dali Helicon MK2 5.1
NAD M25 Denon AVR-2808 Denon DVD-1800BD Sony VPL-HW10 Adeo 92" tab-tension René's HD-Bio |
|
centric
Super bruger Oprettet: 25-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 422 |
Sendt: 18-August-2010 kl. 17:36 |
Jeg har ikke læst om andre med samme problem. Den kan jo være gået i stykker, men du kan prøve at gendanne standardindstillinger. Hvis du ikke allerede har prøvet at skulle den bør du prøve det først.
|
|
krimmo
Bruger Oprettet: 14-Oktober-2006 Status: Offline Point: 70 |
Sendt: 18-August-2010 kl. 21:06 |
Prøv at checke Netværkstilstand, og sikre dig at den er sat til 'GSM / WCDMA auto', og ikke til enten 'Kun WCDMA' eller 'Kun GSM'.
Min telefon var sat til 'Kun WCDMA' ab fabrik. Og jeg oplevede, at jeg ikke kunne få netværk overhovedet da jeg havvnede i et "dødt område" uden 3G dækning. Lidt øv med en ny fon som ikke havde dækning, når alle kollegerne sad med deres 'gamle' WinMo, og havde fin dækning! |
|
TH42PV60 (med slanger af og til) Samsung 3126 PS3 Yamaha RX-V1700 Squeezebox Duet(s) + Classic + Boom + Touch QNAP-109 SqueezeCenter 7.5.1 |
|
houbakrene
Sendt: 18-August-2010 kl. 22:20 |
Hej.
Når jeg prøver at vælge netværksudbyderen: "TDC Mobil" skriver mobilen med det samme: "Dit SIM-kort tillader ikke forbindelse til dette netværk"?!?!?!
Meget mærkeligt! Noget tyder på, at det er TDC, jeg skal have fat i...
|
|
Dali Helicon MK2 5.1
NAD M25 Denon AVR-2808 Denon DVD-1800BD Sony VPL-HW10 Adeo 92" tab-tension René's HD-Bio |
|
Bull_dog
Ny bruger Oprettet: 23-Februar-2010 Status: Offline Point: 7 |
Sendt: 31-August-2010 kl. 21:16 |
du skulle vel ikke ha sat den i fly tilstand?
|
|
houbakrene
Sendt: 31-August-2010 kl. 22:07 |
Nåååh jo, selfølgelig. Der var fejlen da! Tænk engang at jeg efter en hel uges frustrationer, ikke havde tænkt på det.........
Helt ærligt mester, tak for input, meeeen den havde jeg nok selv fanget, hvis det var det, som var problemet! Den er pt til rep. hos TDC, gad vide hornår jeg ser den igen???
|
|
Dali Helicon MK2 5.1
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |