|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Svenne66 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-September-2009 Status: Offline Point: 11 |
![]() Sendt: 03-September-2010 kl. 11:48 |
|
Ville lige høre jer experter om det her er et godt køb? http://www.expert.dk/products/details/5703809052595.aspx
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|
Det vil jeg da bestemt ikke betragte som værende et ringe køb.
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
![]() |
|
De film-pakker, der følger med et sådant tilbud er (næsten) altid pivringe, måske en nyere kendt titel imellem. Så de er ikke "rabatten værd".
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|
Nu tog jeg ikke filmene med i betragtningen, men enhederne.
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
TvHomer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-August-2009 Status: Offline Point: 756 |
![]() |
|
I hvert fald skærmen får ros rundt omkring for sin billedkvalitet, men en del har også problemer med plasmabuzz/støj på den.
Redigeret af TvHomer - 03-September-2010 kl. 13:06 |
||
![]() |
||
Svenne66 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-September-2009 Status: Offline Point: 11 |
![]() |
|
Tak for svarende. Er lidt i vilrede mht. om jeg skal købe Panasonic skærmen eller en LCD
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Hvis du kommer fra et billedrørs TV og gerne vil ha' et billede der ligner, bare bedre. Ja så skal du ta' Panasonic plasma TV'et.
Hvis du er gamer og bruger TV'et mest til det, kan det være klogt at vælge LCD. Ikke at jeg siger at plasma ikke dur, men LCD er mere sikkert.
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19815 |
![]() |
|
Hvad vægter du: Billedet på skærmen, eller en flot udseende ramme og et underskønt designfjernsyn der kun er 5 mm tykt? Jeg vægter selv billedet og ud fra dette ville jeg til enhver tid vælge det tv der giver det mest naturtro billede i den prisramme jeg har råd til. Det er et godt køb du har kig på der og jeg tror ikke at du vil fortryde det! Klaus |
||
![]() |
||
![]() |
|
Tak for svarene. Jeg skal bruge det til at se tv, dvd og Blueray film. Ungerne skal spille lidt Wii på det og de kræver vist ikke så meget. Selvfølgelig vægter jeg også udseende en del, men er lidt ked af det høje strømforbrug plasma skærmen har.
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19815 |
![]() |
|
1. Hvor højt er det i forhold til et tilsvarende LCD? 2. Kan du ikke bare slukket fjernsynet ½ time før og så spare strømmen, frem for at ærgre dig over at du ikke fik det tv med det bedste billede til pengene? Klaus |
||
![]() |
||
![]() |
|
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Strømforbrug! Lad mig sige det på den måde, at mit plasma TV har været til rep. i 2½ uge nu, og jeg har ikke bemærket et mindre forbrug på måleren
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |