recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SONY KDL-EX500 tråden.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSONY KDL-EX500 tråden.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 7184
Direkte link til dette indlæg Emne: SONY KDL-EX500 tråden.
    Sendt: 05-September-2010 kl. 11:09
Oplever du slør eller skygger ved hurtige bevægelser ?
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Point: 3291
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2010 kl. 11:22
har selv en 40" stående skal monteres i aften, glæder mig over din gennemgang og hæfter mig især ved at du er overvejende tilfreds også med hastigheden på menuen der ellers har været et issue i de test jeg har læst. Hvad med DLNA har du prøvet det? Virker det ok?

BS
Til top
Ronse1978 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-November-2008
Sted: Denmark
Point: 118
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2010 kl. 22:04
Jeg hentede en 46" i Bilka sidste mandag, og til 6995 er jeg fuldt ud tilfreds med købet.
Har prøvet dlna og det fungerer uden problemer, synes dog mine film bliver lidt grynet når jeg spiller dem direkte på tv, istedet for at streame over ps3, men har ikke rodet mere med det.

Er der forresten nogen der ved om der er hdmi 1.4 i den, kan ikke læse det på sonys hjemmeside, men hdmi 1 stikket står med betegnelsen arc, audio return channel, og er i tvivl om, om det bare er noget intern sony halløj, så kun andre sony forstærkere kan modtage lyd via hdmi, eller det er fordi det er et 1.4 hdmi stik.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu