|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() Sendt: 05-September-2010 kl. 20:47 |
Jeg har nogle gamle Hi8 bånd jeg gerne vil have overspillet.. jeg har også et canon UC-X30 kamera.. det virker bare ikke længere
![]() Skulle der være en venlig sjæl som ville udlåne sit kamera i Århusområdet sådan jeg kan få overspillet optagelserne til computer, bare det har et S-Video stik så er det fjong.
Har en 7-8 bånd så det er nok noget der vil kunne strække sig over en weekend eller lign.
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
justrace ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2009 Sted: Mindanao, Ph Status: Offline Point: 1490 |
![]() |
Hej, jeg har et UC7500e, men det har kun AV-out, men har kablet til det.
Bor i Viby J.
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
ok av-out mener du composite? (gul rød/hvid stik?)
Kender ikke lige modellen men går udfra det passer, jeg har eyetv hybrid http://www.elgato.com/elgato/int/mainmenu/products/tuner/hybrid08/product1.en.html og den har S-video + video (gul) og lyd rød/hvid input, så den skal kunne gå i dem.
Og viby, ja det er ikke langt når man arbejder i hasselager
![]() |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
justrace ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2009 Sted: Mindanao, Ph Status: Offline Point: 1490 |
![]() |
![]() |
|
![]() |
ok, jeg har en kollega som lige skulle tjekke hvad hans var, hvis ikke det lige kunne tage Hi8 så vender jeg lige tilbage
![]() |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
![]() |
ellers kan det måske være fordi optagelsen er lavet på et Hi8 kamera og afspillet på et video8 kamera... men researcher lige lidt på det imorgen da jeg har lidt kontakter som måske har forstand på det
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
![]() |
Det aner jeg faktisk ikke. :(
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Hi8 kan naturligvis kun afspilles på en enhed der er til det, en sådan kan afspille almindelige Video8 bånd, men ikke omvendt, ganske som S-VHS ikke kan bruges på en standard VHS. Så du skal have fat i noget der er til Hi8.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
![]() |
den kan faktisk godt afspille det.. der kommer bare meget ala lodrette "skyggestreger" men det er nok desværre fordi optagerkameraet var Hi8 og afspilleren er video8..
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
sani ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2007 Status: Offline Point: 1023 |
![]() |
rhsin
jeg trå nok hvis jeg husker rigtig at jeg har en Sonny HI8 kammera den er i esbjerg , så hvis du får brug for den sender du bara PM Redigeret af sani - 06-September-2010 kl. 20:17 |
|
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
|
|
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
![]() |
|
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |