recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - B&O Ms6000 + NAD DVD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketB&O Ms6000 + NAD DVD

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Atricapilla Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 21-April-2006
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Emne: B&O Ms6000 + NAD DVD
    Sendt: 21-April-2006 kl. 17:57

Hej folkens

Håber I kan være behjælpelige.

Jeg skal have tilsluttet min NAD DVD maskine til et B&O MS6000. Da min Sat-maskine allerede sidder i SCART stikket havde jeg tænkt mig at bruge s-vhs indgangen på fjernsynet(og selvsagt samme på DVD'en).

Problemet er at jeg ikke kan få det til at virke. Da sat-boxen heller ikke virker i fjernsynets s-vhs indgang må det vel være fjernsynet der er problemet ikke?Der kommer simpelthen intet signal på skærmen. Både satbox og DVD virker fint i fjernsynets SCARTstik.

Eller er der en eller anden ting man skal aktivere på fjernsynet for at få det til at virke eller er det fjernsyet der skal til reperation? Kunne man evt købe et af de der SCART stik der to ender, sådan at både satbox og DVD kunne få hver deres?

På forhånd 1000 tak og håber I kan være behjælpelige.

EAM

Til top
erasmus Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 16-Februar-2006
Sted: Denmark
Point: 29
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2006 kl. 21:35
Hej,
Jeg mener man skal ind i indstillingerne (Menu-knappen). Der kan du sætte enten AV1 eller AV2 til at være s-video indgangen.

Der findes masser af scart-omskifter-bokse, men du vil få meget bedre billede med s-video tilslutning af din DVD. Husk, at du nok også skal sætte DVD'en til at sende til s-video out.

Hilsen

Ras
Til top
Stiften Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-April-2006
Sted: Denmark
Point: 57
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2006 kl. 21:53

I brugsanvisningen til mit MS6000 står: "Tryk V.TAPE og tryk derefter SHIFT og 9 for at aktivere S-VHS-indgangen". (Man kommer tilbage til scart-indgangen ved at gentage besværgelsen). Mvh.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu