|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
fatboykim ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-Juli-2008 Status: Offline Point: 1 |
![]() Sendt: 07-September-2010 kl. 12:00 |
Hej alle sammen!
Jeg står med et stort behov for en ny laptop, da min gamle Asus har valgt at give op, efter en del års lettere misbrug. Jeg er nu blevet ældre og klogere og har brug for en god bærbar, der kan hjælpe mig sikkert igennem resten af min studie tid og efterfølgende praktik og forhåbentlig fastansættelse de følgende år. Jeg har læst mange sider igennem herinde og læst forskellige anmeldelser forskellige sider, men er stadig ret meget i tvivl, da jeg følgelig ønsker en optimal løsning. Den skal primært bruges til studie og arbejde, men ønsker en hurtig bærbar, der evt. kan køre photoshop og lignende programmer uden problemer. Min smertegrænse ligger på 5000, da jeg som sagt stadig studerer. Jeg har kigget lidt på denne Lenovo, da den ifølge denne anmeldelse skulle være ganske udmærket. Dog ligger den ca. 500 kr. over de 5000, hvilket måske ikke lyder af meget, men for mig er det næsten umuligt at skaffe. www.laptopworld.dk/Anmeldelser/Baerbare/...-ultraportables.html Jeg ville høre jer om der er nogle alternativer til lidt billigere penge, der er lige så god eller næsten. Eller er den der Lenovo det ypperste til lav budget? Håber i kan hjælpe mig hurtigst muligt. På forhånd tak. Kim |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() |
hvad med sådan en fætter - det er nogle gode penge der er givet ud. http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=4181523
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() |
Du skal bare finde den et billigere sted: 4.995,- men i en anden konfiguration end dit link. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |