|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kfalken ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Oktober-2008 Status: Offline Point: 163 |
![]() Sendt: 09-September-2010 kl. 20:12 |
Var tidligere idag ude for at se nærmere på fladskærme over 50" "faldt" så og dette lcd tv http://www.lg.com/dk/tv-audio-video/tv/LG-55LD650N.jsp i elgiganten og blev virkelig posetivt overrasket, sikke et billede både i HD og alm digital tv!! Har i øjeblikket et 427 pioneer og jeg må dælme bøje mig for LG's kvalitet både design mæssigt samt billede... Synes tilgengæld deres LED modeller virker utrolige billige (plastik billige) hvorimod 55ld650n er meget mere pioneer agtigt!!!
Kiggede også på Samsungs og Sonys 50" og opefter men ingen af dem nåede LG'en til sokkeholderne hverken design mæssigt eller billede...!!! (synes virkelig ikke om den Glas(plastik) kant omkring div. nye led osv føj
![]() Så mit valg falder helt sikkert på LG !!
![]() Er jeg helt galt på den?? har jeg mistet overblikket?? Er der tv jeg har overset. Skriv endelig jeres mening!
Vh
|
|
![]() |
|
Raskolnikov ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 459 |
![]() |
Har du sammenlignet med Panasonics D25?
![]() |
|
![]() |
|
kfalken ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Oktober-2008 Status: Offline Point: 163 |
![]() |
nej det har jeg ikke.. Måske man skulle gøre det ??
|
|
![]() |
|
![]() |
Men fås den ikke "kun" op til 42"??
|
|
![]() |
|
Raskolnikov ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 459 |
![]() |
Jo det er vist rigtigt. Sorry.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |