|
|
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() Sendt: 07-September-2010 kl. 12:36 |
Har I hørt rygter om en PS4.. Og hvornår?
Hvad værre er at jeg flere steder kan læse at den (hvis den kommer) måske ikke vil have Blu-ray drev - det kan da ikke passe???
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12342 |
![]() |
Der er ingen der ved noget som helst, fordi Sony har selvfølgelig ikke afsløret en eneste detalje. De er stadig interesserede i at sælge PS3'en, som stadig er en konsol med en masse uudnyttet potentiale.
|
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
Det er kun rygter.
Men jeg kunne forestille mig at der vil blive gjort mere ud af Digital Download.
|
|
![]() |
|
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() |
Hvis Blu-ray delen skippes er det 100 % sikkert at jeg ikke bare hovedløst køber en 4'er... Det ville simpelthen være for dumt. |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12342 |
![]() |
Udover underholdningsbranchens generelle trend med at flytte væk fra fysiske medier (som dog stadig mangler på nogen måde rigtigt at bide sig fast), er der absolut INGEN indikationer om at den næste PlayStation ikke skulle have Blu-ray. Sony har INTET sagt, for de har, som sagt, travlt med at sælge PS3'en, ikke mindst i forbindelse med deres nylancerede MOVE-halløj. De har absolut ingen interesse i at sløve salget af PS3'en ned, hvilket enhver udmelding om PS4 ville gøre.
|
|
![]() |
|
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
![]() |
Umiddelbart er der vel ikke noget der tyder på at en PS4 er i horisonten.
Så længe PS3 kan opdateres med nye funktioner, Move, 3D etc. (og elektronikken kan følge med) er der jo ingen grund til at at smide en ny på gaden (især fordi der jo ofte går flere år inden salget overhovedet giver overskud.
PS3 er jo heller ikke specielt truet af de andre konsoller.
Ydelsen er på højde med Xbox og hvis Move bliver en succes er der efterhånden ikke ret mange argumenter for at købe Wii (udover prisen).
Så indtil den dag MS eller Nintendo kommer med ny konsol har Sony formentlig ikke særlig travlt.
|
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
Well det giver ikke så meget mening at skippe drevet i 4'eren eftersom de fleste der ejer en PS3'er har mange spil på blu-ray disks. Der vil uden tvivl blive satset mere på online spil men det kræver flere ting og den vigtigste indikation vil vel være når spil ikke længere kommer i butikkerne i fysisk form. Indtil da giver det ikke meget mening at lave en konsol og så medføre at folk ikke kan spille deres spil mere.
|
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
![]() |
Men Kief, de er vel netop ikke interesserede i at tingene er bagudkompatible.... Jeg håber dog I har ret og håber også at de bare bliver ved med at komme med updates i stedet for at smide en ny på gaden.. Man skal i al fald passe på med hvad man læser på nette så bliver man helt rundtosset...der er blandt andet en bruger et sted der siger at de har planer om helt op til en PS7![]() Redigeret af Strange - 07-September-2010 kl. 15:35 |
|
![]() |
|
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() |
På et eller andet tidspunkt vil Sony og Microsoft for den sags skyld, droppe det fysiske drev, men Sony har investeret enorme summer i Blu-Ray, så jeg tror næppe at de dropper det fysiske drev allerede med PS4, med mindre selvfølgelig den først kommer om 5 år. Desuden er infrastrukturen på nettet (læs: hastigheden), slet ikke gearet til Digital Download only. Tilgengæld vil det ikke undre mig at Sony har en roadmap der gælder helt op til PS7 eller længere frem, men det er selvfølgelig specs, som er flydende, da der sikkert er ønsker om teknologi som slet ikke er opfundet endnu eller kun er i fødslen. |
|
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
|
![]() |
|
.FTH' ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Maj-2009 Sted: København Status: Offline Point: 819 |
![]() |
Håber da ikke at der kommer en PS4, ikke foreløbig.
BTW: sorry for OT, men er der nogle af jer som ved, hvad den nye update gøre (1.4)? |
|
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
|
|
![]() |
|
![]() |
Selvfølgelig er de da det. PS2'en spillede samtlige PS1-spil (pånær en meget lille håndfuld), og det var også meningen at PS3'en skulle kunne spille samtlige PlayStation-spil nogensinde udgivet. |
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
Sony har godt luret at folk køber en remastered udgave af et PS2 spil /GOW collection, Team ICO og SLy Collection..) så når PS4 udkommer skulle det ikke undre mig hvis de bare gør det samme med PS4/PS3.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |