recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Silverlight på Apple tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSilverlight på Apple tv

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
SimpleUser Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-August-2006
Status: Offline
Point: 231
Direkte link til dette indlæg Emne: Silverlight på Apple tv
    Sendt: 10-September-2010 kl. 22:05
Er der nogen som det er lykkedes for - at få Silverlight på Appeltv.

Der findes et par guidelines på nettet, men det er ikke lykkedes mig at få det til at fungere, og rådene hjælper ikke alle.

Hjælp
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Point: 5570
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2010 kl. 22:39
det kan så heller ikke under nogen som helst omstændigheder anbefales at smide silverlight på en 1ghz cpu. den er ganske enkelt ikke kraftig nok til at håndtere det. Silverlight mangler desværre stadig en del finpudsning i performance, især på mac. så der skal faktisk en pæn stor cpu til for at virke ordentligt.
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2010 kl. 23:49
ja der vil sikkert være performance problemer, men et forsøg værd. Når man nu har et abonnement på Eurosport streaming (med Silverlight), så ville det være rat at få det på Atv
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2010 kl. 08:28
det kan meget vel være - men når folk har problemer med sputnik på netbooks og deslige - så tror jeg faktisk ikke det vil være det værd. Sputnik anvender også drm'ed streaming via silverlight.

PS. for at silverlight overhovedet kan installeres på en atv - så SKAL den have en fuld version af OSX. der findes ikke nogen anden løsning.

Redigeret af claus_jac - 11-September-2010 kl. 08:29
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2010 kl. 17:22
OK point taken.

Jeg spekulerer på om der er en work around?
Jeg kan jo sagtens se Silverlight materiale på min MacBook pro. Så spørgsmålet er om det kan lykkedes mig at få streamet dette materiale videre til Atv?
Kunne VLC mon benyttes?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2010 kl. 21:43
nej - det kan ikke lade sig gøre - det er jo hele humlen med at de har lavet den løsning. Det er netop for at du ikke kan lave den slags "krumspring". havde det været flash-video ville man måske kunne bruge noget downloadhelper via browseren som er en extension til blandt andet firefox. Den ville så kunne downloade strømmen som den kommer, men jeg mener ikke det virker via silverlight. men igen. glem alt om at bruge en atv til det.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu