|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
chuckie ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 38 |
![]() Sendt: 12-September-2010 kl. 12:30 |
Jeg bakser med en digitalmodtager fra Blue Tinum. Mit problem er at jeg ikke kan ændre på kanalernes numre. Jeg kan kun ændre på rækkefølgen.
Jeg har behov for, at jeg selv kan bestemme hvilke kanaler der ligger på 1-9, da boksen skal betjenes af en ældre dame.
Håber at nogen herinde kan hjælpe mig.
På forhånd tak for hjælpen.
Anders Johansen
|
|
![]() |
|
Allan Olesen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2008 Status: Offline Point: 3249 |
![]() |
Det her er lidt fra hukommelsen. Måske andre kan bidrage med lidt mere præcis vejledning.
I modtagerens menu for kanalindstilling kan man vælge sorteringskriterie for kanaler. Umiddelbart nedenunder kan man vælge, om et eller andet skal være slået til. Jeg tror, "et eller andet" hedder LCN, men det kan også være en anden forkortelse. Slå det fra, så kommer numre og rækkefølge til at passe sammen. Det er noget, vi alle har bøvlet med at finde ud af første gang, så brugerfladen er tydeligvis ikke faldet for heldigt ud her. Redigeret af Allan Olesen - 12-September-2010 kl. 12:42 |
|
![]() |
|
chuckie ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 11-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 38 |
![]() |
Hej Allan.
Tak for din svar.
Jeg skulle mene at jeg har prøvet det du skriver, men det løste ikke mit problem.
Jeg kan prøve at forklarer mig lidt bedre.
Lige nu ligger kanalerne f.eks sådan her:
01 Event
02 -
03 DR1
04 -
05 TV2
Jeg vil gerne at kanalerne i stedet er som følger:
01 DR1
02 DR2
03 TV2
04 TV2 Nabo
Så jeg skal ændre på numrene på kanalerne. Ikke kun rækkefølgen.
Jeg har prøvet at rode med sorteringen altså LCN og lignende, men det har ikke hjulpet.
|
|
![]() |
|
bibihest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1435 |
![]() |
Det er rigtigt nok som Allan skriver. LCN skal slåes fra og derefter kan du placere kanalerne som du vil.
Der er også lidt snak om det i den anden tråd om modtageren her |
|
![]() |
|
![]() |
Undskyld jeg misforstod.
Det virker nu som det skal. Tak for hjælpen.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |