Hey,
Jeg sad lige og kiggede på min flotte iPhone 4, og så til min store forbavselse at der var kommet sådan en sort lille prik på min skærm. Jeg fandt mit microfiber klud frem og pudsede alt hvad jeg kunne, men den er der stadig, og jeg går ikke ud fra, at der kan komme snavs under glasset? Den er kun 1 måned gammel?
Hvis jeg har en hvid baggrund på telefonen, kan man tydeligt se den lille sorte prik, og tager jeg en lup frem, kan man se den er nøjagtig lige så stor, som en pixel i displayet, men hvis man kigger sådan hen langs glasset, ser det også ud til, at der er luft mellem den lille prik og selve displayet, men det er svært at se. Holder jeg noget over den lille prik, f.eks. en plastik tandstik, kan man også se, at det ikke er noget der sidder på selve skærmen, da der er mellemrum mellem spidsen af tandstikken og prikken.
Hvordan kan man få bedømt om det er en pixelfejl, og er der noget at hente på garantien? Desuden, hvis det er noget skidt der er kommet ned mellem glasset, kan man så rense det? Men det lyder da usandsynligt at der kan komme noget ind bagved, for det ligner godt nok en pixelfejl.
Pisse ærgerligt! Hvad gør man?
Redigeret af ladiesman217 - 16-September-2010 kl. 16:58