recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Beovision 10
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBeovision 10

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Zegnacre Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-August-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 111
Direkte link til dette indlæg Emne: Beovision 10
    Sendt: 18-September-2010 kl. 12:18
Hej

Jeg står og skal til ud og købe et beovision 10 46 tommer. Det er en demo varer, så den har stået ude i en butik eller det har været et fejl køb. B&O Forhandleren siger jeg får tvet med de nyeste opdateringer.

Som kunde lyder det jo rigtig fantastisk. Men mit spørgsmål er så. Hvordan kan man som kunde sikrer sig det er med den nyeste opdatering ? Nu har jeg jo sprugt meget ind til Beo 10 nede i butikken og han siger det er meget svært at skille af og det koster kassen af få skilt tvet ad og dette gøres på B&O fabrikken. Hmm hvordan kan det så være med de sidste nye opdateringer når det er demo?

Sidder der et program/chip i tvet som B&O kan komme ud og opdater med deres computere? Eller hvad bruger de egentlig til at opdater et tv med. Nogen der ved det?
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2010 kl. 12:35
Opdateringen sker typisk via PC stik bagpå. Forhandleren henter opdateringen fra B&O's hjemmeside og lægger den ind i TV'et.

Og et moderne TV er ligesom en computer, der kan opdateres.Smile

Redigeret af Kampus - 18-September-2010 kl. 12:45
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2010 kl. 20:48
Okay.. tak for svaret.. 
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2010 kl. 20:50
Du ved ikke hvad der er sket med beo 10 siden det er kommet ud vel ? der er kommet en 46 tommer. De er vel faktisk ret nye sku jeg mene ikke sandt ?
Til top
Skyum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juni-2007
Sted: Denmark
Point: 4169
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2010 kl. 20:57
Nu er det jo en 46" som du spørger til, så derfor er det bare at handle hvis prisen er rigtig.  Demo eller ej.
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu