recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LG 50PK550N fra elgiganten
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLG 50PK550N fra elgiganten

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kkn Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 07-September-2010
Status: Offline
Point: 19
Direkte link til dette indlæg Emne: LG 50PK550N fra elgiganten
    Sendt: 19-September-2010 kl. 13:13

Jeg har set at elgigaten salg et LG 50PK550N til 6000kr. i næste uge og kunne godt tænke mig at købe den. Er det nogen som har erfaring med denne tv? Er det et godt køb? Kan i anbefalde et andet tv i samme prisklasse? Skal være et 46-50 tommer.

Hilsen

KKN

Til top
frugtkompot Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-April-2008
Sted: Denmark
Point: 810
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2010 kl. 13:19
Har du søgt siden? Der har været adskillige indlæg omkring det fjernsyn - og andre i dets serie - herinde.
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220.
Til top
kkn Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2010 kl. 13:36
nej, har ikke kigget på det endnu.
Til top
Vistrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-November-2007
Point: 1179
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2010 kl. 20:32
For helvede. Så har man lige bestilt pk350 til 6000 på nettet. Den blir vidst nægtet modtaget og så henter jeg 550 til samme pris i elgiganten. Nogen der ved om det er noget de har på lager?
LG C1 65"
Sonos Arc
Sonos Sub3
Apple TV 4K
PS5
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2007
Point: 3498
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2010 kl. 20:44
Oprindeligt skrevet af Vistrup Vistrup skrev:

For helvede. Så har man lige bestilt pk350 til 6000 på nettet. Den blir vidst nægtet modtaget og så henter jeg 550 til samme pris i elgiganten. Nogen der ved om det er noget de har på lager?

Ja, det er sgu surt.
Man kan sige meget om Elgiganten, men nogle gang, så har de nogle gode tilbud.
Til top
kkn Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2010 kl. 21:17

Det skulle gerne have det på lager, salg starter i morgen og der står ikke at det er begrænset.
Til top
Vistrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2010 kl. 19:54
Har fået svinet op. Tydelig bedre billedkval end på pq6000. Især sort niveau er en tand eller to bedre. Nogen der har erfaring med thx Cinema kontra thx bright? Min gut feeling siger Cinema.

Og nå jo - PISSE flot skærm. Tynd, smalle kanter og enkelt design.

Redigeret af Vistrup - 20-September-2010 kl. 19:55
LG C1 65"
Sonos Arc
Sonos Sub3
Apple TV 4K
PS5
Til top
Nexeren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-August-2005
Sted: Nørresundby
Point: 605
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2010 kl. 20:21
Lad os få nogle billeder af dyret Smile

Kunne egentlig godt tænke mig en sammenligning af sort niveau mellem Pana X10 og så PK350/PK550 hvis der er nogle der har erfaringen.
Til top
Vistrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2010 kl. 23:37
Jeg må være ærlig og sige at jeg virkelig er imponeret over denne skærm. Jeg har haft px80, lg pq6000, Samsung m serien, Samsung r serien og nu denne. Jeg ved ikke om det er sort niveauet, full hd eller hvad det er, men forskellen fra tidligere skærme til denne er markant. Især BD står virkelig godt. Utrolig hvad man får til 5999!

Ang. Sort niveau kontra x10 så har mine forældre denne i 50". Sort niveauet på 550'eren er umiddelbart klart bedst men svært at vurdere uden en side by side sammenligning. Ja jeg ved ikk - måske jeg bare er for let at imponere.

To negative ting dog: træg fjernbetjening og når man skifter kanal står der ikke hvad der vises pt. Den anden ting er Line bleed. Jeg ved dog ikke om det blir bedre efter indkøring.

Redigeret af Vistrup - 20-September-2010 kl. 23:47
LG C1 65"
Sonos Arc
Sonos Sub3
Apple TV 4K
PS5
Til top
kkn Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2010 kl. 08:11

Jeg må være ærlig og sige at jeg virkelig er imponeret over denne skærm. Jeg har haft px80, lg pq6000, Samsung m serien, Samsung r serien og nu denne. Jeg ved ikke om det er sort niveauet, full hd eller hvad det er, men forskellen fra tidligere skærme til denne er markant. Især BD står virkelig godt. Utrolig hvad man får til 5999!

Ang. Sort niveau kontra x10 så har mine forældre denne i 50". Sort niveauet på 550'eren er umiddelbart klart bedst men svært at vurdere uden en side by side sammenligning. Ja jeg ved ikk - måske jeg bare er for let at imponere.

To negative ting dog: træg fjernbetjening og når man skifter kanal står der ikke hvad der vises pt. Den anden ting er Line bleed. Jeg ved dog ikke om det blir bedre efter indkøring.

Jeg har fravalgt denne skærm da den ikke har trumotion...
Til top
Vistrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2010 kl. 12:00
Trumotion er vel et kunstigt kredsløb. Det er ikke noget for mig da jeg ikke gider have et kunstigt billede.
LG C1 65"
Sonos Arc
Sonos Sub3
Apple TV 4K
PS5
Til top
Nexeren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-August-2005
Sted: Nørresundby
Point: 605
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2010 kl. 13:22

Trumotion er vel et kunstigt kredsløb. Det er ikke noget for mig da jeg ikke gider have et kunstigt billede.

Enig...det er noget der bare skal deaktiveres i samme stil som diverse dynamiske kredsløb. Men det er selvfølgelig individuelt Smile
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu