|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
henriksen_lars ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-April-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 44 |
![]() Sendt: 17-September-2010 kl. 10:02 |
hej
jeg er på udkik efter et brænderprogram, som kan klare at lægge mp3 over på en dvdskive uden den laver fejlbrændinger. Lige nu her jeg Nero lagt ind, men den f... det bare op og spytter fejlbrændinger ud. Og jeg har prøvet at nedjustere brændingshastigheden, uden succes.
Så hvis der er nogen af jer, som hat et godt forslag til noget program. Så kom frisk.
|
|
![]() |
|
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
![]() |
Kan jo være skiverne?
Prøv den her, kan godt anbefales: |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() |
Der er et indbygget i Windows. Til simpel brænding, fungerer det fint.
|
|
![]() |
|
mureren ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 710 |
![]() |
Mvh. Mureren
"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!" |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7252 |
![]() |
Min Nero laver da aldrig fejl.
Tror mere på du har problemer med drevet eller har nogle dårlige skiver |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Det må være brænderen eller skiven der er i udu. Nero er stensikkert
![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
Jeg har i 10 år benyttet Roxio, og aldrig haft problemer. Men jeg tror nærmere at det er som andre nævner - dit problem er skiverne eller brænderen. Jeg har altid haft Plextor-drev - de fungerer sgu bare. Der er i øvrigt også egnet software med (Plextor's eget). Derudover sværger jeg til Verbatim skiver... M.v.h.
|
|
![]() |
|
Brianigenigen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 624 |
![]() |
Der er mange programmer derude
kig her forx
|
|
![]() |
|
henriksen_lars ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-April-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 44 |
![]() |
Der kommer det sjove så ind i billedet, jeg har altid brugt Verbatim eller HP skiver. Så kvaliteten fejler ikke noget skulle jeg da mene, og min brænder... tjaa, den har altid kørt upåklageligt.
Men hvorom alting er, jeg har opgraderet mit Nero til version 10 nu og selvom den fylder rimelig godt op på min hd så kører det fint igen. Jeg aner ikke hvad der kunne have været årsagen til det, men det er åbenbart iorden igen. Jeg havde 2 efterfølgende fejlbrændinger på 2 Verbatimskiver (dvd-r), og brugte en ny skive efter opgradering. Så sådan endte det hele.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
At der står HP på en skive, er ikke nødvendigvis lig med kvalitet. Det afhænger af, hvem der producerer skiverne for HP.
![]() ![]() M.v.h.
|
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
![]() |
Der er forskel selv indenfor de samme fabrkater . Med andre ord kan Verbatim købt og produceret sidste år sagtens være meget forskellige fra dette års produktion .
|
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
![]() |
|
michael9000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-November-2009 Status: Offline Point: 786 |
![]() |
Og så en stak Verbatim-skiver fra Sverige ($$ uden afgift $$) Redigeret af michael9000 - 20-September-2010 kl. 16:31 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |