|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bric ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 121 |
![]() Sendt: 21-September-2010 kl. 22:40 |
Hej
Ved ikke hvor mange af jer der kender BibZoom.dk. Har selv brugt det til og fra, men er først her til aften blevet opmærksom på, at der er mulighed for at streame direkte og laver sine egne playlister. Med 2 mill numre er der kun en tredjedel af udvalget hos TDC play, men det er gratis, og binder dig ikke til en bestemt udbyder.... Så 1000 kr spørgsmålet - ved nogen hvilke medieafspillere der kan håndtere sitet ? Mvh Bric
|
|
![]() |
|
justrace ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2009 Sted: Mindanao, Ph Status: Offline Point: 1490 |
![]() |
Det står jo alt sammen på siden: http://bibzoom.shop2download.com/cgi-bin/WebObjects/TShop.woa/wa/PSHelp/entry?entry=browser
|
|
![]() |
|
pfugl ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2005 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1067 |
![]() |
Numrene er DRM krypterede, så det kræver en afspiller der kan håndtere dette, f. eks Windows media player.
|
|
![]() |
|
Bric ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 121 |
![]() |
Har tydeligvis udtrykt mig upræcist - beklager.
Mente medieafspiller som i PH A200, SqueezeBox, Sonos, IRC, Tvix etc.... Mvh Bric
Redigeret af Bric - 22-September-2010 kl. 11:54 |
|
![]() |
|
tobiasl ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 820 |
![]() |
også det der er svaret på Windows media player til DRM ;-)
|
|
![]() |
|
![]() |
Ok, så kommer jeg virkeligt til at lufte min uvidenhed nu ![]() Mvh Bric
|
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
Tror ikke du finder en hardware-afspiller der kan kobles til den service på nuværende tidspunkt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |