|
|
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
bhsas ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-September-2010 Sted: danmark Status: Offline Point: 7 |
![]() Sendt: 22-September-2010 kl. 09:30 |
Hej
er der nogle som har nogle foreslag til hvad jeg skal købe. Jeg skal ud og købe en stationær computer, den skal bruges til spil, video, billeder og tv......
Jeg har aldrig bygget en computer selv så det bliver ikke p.t. løsningen, jeg har skærm så det er selve computeren......
Håber i har nogle bud.
hilsen sanne
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
Du havde oprettet dit indlæg i en forkert forum, så jeg har lige flyttet den til en mere passende.
Hvilket budget har du til køb af en ny computer, for der er jo ret stor forskel på prisen fra billigste til dyreste.
Iøvrigt velkommen til
![]() |
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
Man kan vel dybest set købe en computer fra nogle få hundrede kroner og op til 30-40.000kr (sikkert også mere) - ved dog ikke hvor man gør et godt køb med færdige stationære...
|
|
![]() |
|
bhsas ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-September-2010 Sted: danmark Status: Offline Point: 7 |
![]() |
Hej Tak :-)
Jeg har en max pris på 10.000 kr hilsen sanne
|
|
![]() |
|
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2876 |
![]() |
Hvilken spil vil du gerne kunne spille, og i hvilken opløsning?
|
|
.....
|
|
![]() |
|
Ophørt ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 13-Marts-2008 Sted: Nord Falster Status: Offline Point: 1196 |
![]() |
Den her
HP Pavilion Elite HPE-130sc Stationæri elgiganten ville jeg købe, hvis jeg ikke selv samler mine. heheDen kan spille alt. Redigeret af T-Duck - 22-September-2010 kl. 11:36 |
|
![]() |
|
anzelz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 115 |
![]() |
Tjek www.topdata.dk det er vel nok det firma i Danmark som har bedst value for money :)
|
|
Monitor Audio Radius
Front 270 Center 250 Baghøjttalere 180 Harman Kardon DPR 2005 |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
http://www.elgiganten.dk/product/pc-hardware/stationar-computer/PAHPE130SC/hp-pavilion-elite-hpe-130sc-stationar
tror også det er denne som der refereres til ovenfor (der er to modeller) - men er grafikkortet (GT 230) noget vildt? |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
![]() |
En high-performance fra Proconsult: og et tv-kort Men prøv at ringe til dem, og sig, hvad du vil bruge computeren til. Jeg har ikke noget med forretningen at gøre, andet end at jeg har handlet der nogle gange, og er blevet godt behandlet. Det er ikke bare mig, der synes det: |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
![]() |
Hej
Ja det ville jeg ønske jeg også kunne, men det kommer vel senere :-)
|
|
![]() |
|
![]() |
Hej
tak for jeres svar den fra elgiganten og den jeg havde set på, men alt det med hvilket grafik kort der er bedst osv forvirre mig noget men tak for hjælpen
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6411 |
![]() |
Der mangler oplysninger
![]() Er det mest til de nyeste/mest krævende spil eller mest til daglig brug?
Her er der flere muligheder: http://www.mm-vision.dk/vishovedgruppe.asp?menu=computer
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |