|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Per Røntved ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 426 |
![]() Sendt: 23-September-2010 kl. 10:28 |
|
Hejsa
Er der nogen der kender til et godt tv i den billige ende ?
Det skal min være 42" og gearet til det danske antenne systermer (mpeg4 og dvb-c)
Redigeret af Per Røntved - 24-September-2010 kl. 14:13 |
||
Mvh. Per Røntved
______________________ |
||
![]() |
||
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
![]() |
|
Panasonic X20 er et bud. 42" koster under 4k og 50" ca. 5,5k.
|
||
![]() |
||
Per Røntved ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 426 |
![]() |
|
Takker :)
Ved hvordan det er mht reflektioner i skærmen ?
|
||
Mvh. Per Røntved
______________________ |
||
![]() |
||
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
![]() |
|
Skærmen har glasfront, så der vil være refleksioner i en eller anden grad.
Der er en anmeldelse af skærmen på www.flatpanels.dk
Redigeret af thor-thor - 24-September-2010 kl. 21:30 |
||
![]() |
||
rbjnet ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-April-2006 Status: Offline Point: 16 |
![]() |
|
Se det for guds skyld før du køber det, jeg har set det "live" og det har så mange refleksioner at det minder om et spejl.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Måske en anelse overdrevet!
Har selv nært kendskab til eksempelvis Pana PX80 og X10. Ja der er refleksioner, men medmindre man har et større vinduesparti der kan spejle sig skærmen er det efter min mening ikke det store problem.
|
||
![]() |
||
rbjnet ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 30-April-2006 Status: Offline Point: 16 |
![]() |
|
Ja det var også kun min mening, og jeg vil fastholde at refleksionerne er ekstreme på X10, og det var oplevet i en butik hvor de slukkede ned for lyset i det område hvor tv'et stod, og der var ikke noget glasparti i nærheden - men uanset din eller min mening, så jeg mener jeg at man lige skal se det selv inden man f.eks. køber det ubeset i en netbutik, så kan man selv afgøre hvor slemt man syntes det er. |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19815 |
![]() |
|
Det er da bare at købe det, man har jo 14 dages returret. Klaus |
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg har lige nu et Samsung PS42B430 og der også rigtig meget genskin, tænker derfor på noget LCD halløj ..
|
||
Mvh. Per Røntved
______________________ |
||
![]() |
||
kena ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2006 Sted: Amager Status: Offline Point: 416 |
![]() |
|
Mit PX80 kortsluttede, så jeg købte en X20 i stedet. Der er betydeligt kraftigere refleksioner i X20 end i PX80. G20 skulle være bedre mht. refleksioner og i det hele taget billedkvalitet. Jeg er dog ikke utilfreds med X20, for til 3400 kr. får man godt nok meget tv for pengene.
|
||
![]() |
||
wigant ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 132 |
![]() |
|
![]() |
||
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() |
|
De folk der snakker reflektioner i denne tråd overdriver STÆRKT. Jeg har haft X10 og har et stort vinduesparti. Ingen reflektioner der generede... Selvfølgelig er detsjovest at se tv om aftenen, men folk har vel også et arbejde. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |