|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
annmaria ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-August-2010 Status: Offline Point: 169 |
![]() Sendt: 24-September-2010 kl. 15:09 |
har lige haft købt et apple tv som je ghar sendt retur da den ikke gad snakke med mine skterne hdd og jeg ikk orkede at skulle bearbejde enten alle filer eller kæmpe med at kører ned mac formationer eller hvad det hedder...
nu er spørgsmlet hvad jeg så skal have.. havde overvejet wd tv live, men har hørt at når lyden ikke skal sendes digital til en reciver er den noget lort??? er det sandt?
den skal ikk være dyrere end apple tv, 1500 kr, den skal kunne læse iso filer, og have et ok billede og lyd, skal kun bruges indtil jeg får råd til et dyrt anlæg af en art :)
vil meget gerne have coverflow eller hvad det hedder, men er ikk et krav..
håber i vil hjælpe mig igen :) Redigeret af annmaria - 26-September-2010 kl. 09:06 |
|
![]() |
|
annmaria ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-August-2010 Status: Offline Point: 169 |
![]() |
hmm åbenbart ingen der kan hjælpe..
Synes bare markedet er fuldstændig uoverskueligt..
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7240 |
![]() |
WD TV kan sende lyden videre i DTS format
Samt sagtens afspille iso og meget andet Her selv meget glad for min WD TV dog uden live da jeg afspiller fra HDD |
|
![]() |
|
![]() |
SKal egentlig bare bruges til en usb hdd, eller to..
men har kun phono indgang på min stereoreciever og har hørt at wd ikke skulle kunne levere ordenlig lyd den vej.. er det sandt?
|
|
![]() |
|
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
jamen har alle afspillere ikke problem med harddiskformatet via usb.. de fleste kører fat32 men her er der jo en filstørrelse begrænsning på 4gb. Som jeg tidligere nævnte ville det overfor appletv være bedst med en NAS, og sådan vil det også være med stortset alle de andre seriøse nmt afspillere ala pocornhour a-200 og sådan.
Med en NAS kører du via ethernetkablet også er formatet på selve harddisken bedøvende ligegyldigt.. typisk kører de fleste NAS med ext3 eller ext4 som formatering og her for du næppe problemer med filstørrelserne.
Jeg vill derfor seriøst anbefale dig at kigge feks på et www.synology.dk kabinet... så er spørgsmålet så hvad dine pladsbehov er... ved godt den til at starte med vil være lidt dyrere og lidt mere langhåret.. jeg tror bare på det er den mest langsigtede og fleksible løsning
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7240 |
![]() |
Der er to usb indgange på WD TV har ikke prøvet phono stik da jeg kører via hdmi. Men ellers køb et sted hvor du har returret så kan du selv teste lyden |
|
![]() |
|
![]() |
Hej René, må blive den dyre løsning når jeg flytter i et sted hvor det her system skal i soveværelset. for fatter hat af alt det her.. skal bare gerne have en plug and play løsning..
|
|
![]() |
|
Kristian-h ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 121 |
![]() |
Kan kun bekræfte, at lyde via den analoge udgang på WDTV Live IKKE er særlig god, ihvertfald ikke med samme dynamik som den leverer via HDMI.
|
|
- Samsung PS51E8005
- Samsung BD-E5500 - Pioneer VSX-920 - Dali Concept 6 |
|
![]() |
|
![]() |
tjah hva dælen er der så af muligheder.. har jo ikke et kæmpe hjemmebio.. skal bare have reelt billede samt reel lyd.. har en dejlig stereo reciever med kanon lyd.. sys ikk jeg vil dræbe den for at få optisk indgang eller hva dælen der skal bruges..
|
|
![]() |
|
fordfairlane ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
![]() |
jeg har nu haft en popcorn hour C-200 i et halvt års tid, og er _MEGET_ tilfreds. Den tager alle de formater jeg kaster efter, afspiller ukomprimeret BR materiale uden nogen hakken, og den har et simpelt men effektivt interface. At den så har en masse features, så som newz og torrent klient er bare bonus.
så den kan jeg varmt anbefale - den er givet lidt over den pris du har angivet, men du får også meget mere bang for the bucks!
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
hva med en playon maskine??? sys kun jeg finder positivit óm den.. nogen der kender den?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |