|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() Sendt: 29-September-2010 kl. 01:16 |
|
Nu går jeg virkelig imod det jeg normalt pisker folk med: Læs hvad andre har skrevet før du poster.
Men jeg er lidt i panik. Havde lovet sønnen at det var installeret inden weekenden
Har i dag købt et TV til sønnens værelse, et Amitech fra Wupti (suk, jeg er skuffet over mig selv) men det havde alle specs: Full HD. indbygget DVD og LED fladskærm. Men det skuffede fælt, da det ankom. DR-HD hakkede, lyden var elendig, remoten reagerede kun sporadisk. Det ryger retur
Så nu er mit spørgsmål:
Hvilket TV med Indbygget DVD eller BR, der er Full HD og i størrelsen 22 til 26" kan i anbefale. Det skal helst være med indbygget DVD eller BR player, da det skal op og hænge
|
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
||
![]() |
||
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() |
|
Sony har et med indbyggede dvd, men jeg tror desværre ikke, at billedekvaliteten er bedre.
Ellers har Pixmania. com flere typer skærme med dvd, men butikken har desværre et dårligt ry.
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19815 |
![]() |
|
Alternativet er at man køber en lilel flad aspiller og "klisterer" den bagpå fjernsynet. |
||
![]() |
||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
|
Tak for svar
Sony'en har desværre kun HD Ready, så det bliver nok denne: http://www.pixmania.com/dk/dk/5535479/art/q-media/led-fjernsyn-qle-2302.html
Har handlet et par gange på Pixmania, uden problemer, så jeg tager nok chancen igen
Hvis der er andre der har et bud, så er jeg lydhør
|
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
||
![]() |
||
![]() |
|
|
||
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |