|
Spotify på Sonos 3.3 |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | |
bamsen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-September-2010 kl. 09:25 |
Hej derude.
Er der nogen, som har haft held til at se servicen "Spotify" i forb. med den nye opdatering 3.3 fra Sonos? Jeg kan ikke se den, og det er muligt det er fordi vi sidder i DK. Man får at vide under installation at Spotify kun virker i nævnte lande, og det er jo ingen nyhed. Det ville jo være fantastisk om det kunne komme til at spille via Sonos. En Spotify konto er jo ikke umulig at få fat i, selvom det ikke er tilgængeligt i DK endnu (kom nu Coda!! - det er en oplagt tjeneste). Kan i øvrigt på det kraftigste anbefale Sonos-folket comboen - Ipad + Sonos nye App. Det spiller max! Nu mangler vi så bare Spotify. Bamsen |
|
![]() |
|
Callie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2005 Sted: Vestamager Status: Offline Point: 563 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Spotify er stadig ikke nævnt som en tjeneste, der er tilgængelig på sonos.com, så det skal du ikke regne med.
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6694 |
Jeg er igang med at opdatere nu, og Sonos skrev dette:
Software Update: Version 3.3 This update includes: - Support for Spotify Premium in Finland, France, Netherlands, Norway, Spain, Sweden, and UK - NOTE: Sirius subscribers must update in order to continue using the service - NOTE: Users of Windows Media servers must enable this feature within Advanced Settings |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
bamsen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
Jeg så samme besked da jeg installerede, men det betyder desværre nok at der ikke kommer Spotify på Sonos på dansk jord.....endnu. Jeg har ikke kunne få Spotify frem, men har skrevet til Sonos support. Så må vi se hvad der sker når de vågner på den anden side af Atlanten.
Men den iPad app. Det er simpelthen intet mindre end fantastisk. Anbefales endnu en gang på det kraftigste til glade Sonos ejere med iPad! Bamsen |
|
![]() |
|
fredtoft ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Status: Offline Point: 178 |
Har du været inde og ændre din registrering, så det fremgår at du sidder i et af de nævnte lande som understøtter Spotify?
Sonos viser kun de services som er legalt tilgængelige i det land du er registreret i.
|
|
Branchemedlem - THX og ISF certificeret kalibrering
AV Blog - strøtanker om kildetro gengivelse af lyd og billede |
|
![]() |
|
Man kan registrere sig, men der logges ikke ind når Sonos kører hos en selv.
Så jeg er ikke helt med på hvad du mener. @ Callie: Tjek den Europæiske del af Sonos: http://www.sonos.com/Default.aspx?rdr=true&LangType=2060 Spotify er ikke tilgængelig for amerikanerne, derfor er den ikke på Sonos.com Bamsen Redigeret af bamsen - 29-September-2010 kl. 12:45 |
|
![]() |
|
fredtoft ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Februar-2008 Status: Offline Point: 178 |
Min tanke var at du skulle ændre din registrering af dit Sonos system, så det fremgår at du bor i UK, Sverige eller et af de andre lande som tillader brug af Spotify. Så snart din registrering er ændret til pågældende land (eller kort tid derefter) vil de relevante services dukke op.
Det er beskrevet og bliver diskuteret i kommentarerne her: Rhapsody streaming music service på sonos i danmark
Hvis ikke det virker at ændre din registrering, så kan du ved at resette dine zoneplayers starte forfra og registrere dig i et land som tillader Spotify.
|
|
Branchemedlem - THX og ISF certificeret kalibrering
AV Blog - strøtanker om kildetro gengivelse af lyd og billede |
|
![]() |
|
ROB ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-September-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 2 |
I tried it this morning and it works like a charm... (from Aarhus)
Just register your Sonos system in Sweden and Spotify appears in the menu under more music...
Then you also need a Spotify account that you easily can register with some help from a firefox plugin called Tor.
/ROB
|
|
![]() |
|
Alt for cool. Tak for hjælpen. Jeg prøver det.....
|
|
![]() |
|
kris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1046 |
Hæ - jeg har for nogle måneder siden registreret mit Sonos som hjemhørende i USA for derved at få adgang til Rhapsody - som jeg er blevet nærmest afhængig af. Så jeg venter lige med at skifte til Sverige for MÅSKE at få Spotify og så miste Rhapsody
![]() /kris
|
|
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R, TP-link Deco M9 Plus'ere
|
|
![]() |
|
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 4010 |
Kære venner.
Det er ikke nok. For Spotify virker først når du har en premium konto, og med mindre du har et kontokort fra Sverige eller UK, så kommer du ikke meget længere.
|
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
![]() |
|
turbonegro ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 290 |
Nej, der er jeg desværre også strandet. Har prøvet tricket med at oprette en svensk Paypal konto med et andet kreditkort, men de tjekker desværre oprindelsesland på Visa-kortet, og så annuleres betalingen. Er kun nået til at få Spotify free til at virke på min hovedcomputer, men det er for sølle når man for et rimeligt beløb kan få 320kb/s streamet uden reklamer. Nogen workarounds? Tænker på en svensk tjeneste i stil med shopusa, det må da kunne findes eller arrangeres? Det virker i hvert fald som om Spotify skal bringes til Danmark via protest, for Koda virker ret stålsatte på at forhindre det for enhver pris. So much for progress :( |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |