recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tvix HD m6600n plus
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketTvix HD m6600n plus

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jimjim86 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 23-August-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 126
Direkte link til dette indlæg Emne: Tvix HD m6600n plus
    Sendt: 03-Oktober-2010 kl. 12:36
Hej folkesn

Er stødt på lidt problemer med min tvix, er først kommet efter den nyeste firmware opdatering, men er self. ikke nødvendigvis den der er skyld i det.

Problemet er at min Tvix slukker af sig selv når jeg bladre igennem "fan art" har en 2 tb hdd siddende i den, og den er mere eller mindre fyldt ud. Det sker kun når jeg bladre mellem filmene, så tænkte det kunne have noget med controlleren at gøre ? Når selve filmen starter sker der intet, men kan sagtens slukke sig selv 2-4 gange inden jeg finder den film jeg vil se.

Nogle som har en ide om hvad der lige er galt ?

På forhånd tak

Regards Jimmy
Til top
justrace Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2009
Sted: Mindanao, Ph
Point: 1490
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2010 kl. 12:39
Nu har jeg ikke en twix, men er det opstået efter en upgrade, kunne du jo prøve at downgrade for at se om det er der, eller udelukke den mulighed.
MVH
justrace
"I AM Nikon"
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2010 kl. 12:42
Oprindeligt skrevet af justrace justrace skrev:

Nu har jeg ikke en twix, men er det opstået efter en upgrade, kunne du jo prøve at downgrade for at se om det er der, eller udelukke den mulighed.
Tak for det hurtige svar, det vil jeg prøve, synes bare det ser underligt ud at det kun sker når jeg shuffler gennem library og ikke under selve film afspilningen. Det får mig lidt til at tro det måske ikke er updaten? kunne det være en løs forbindelse i remoten ? har også oplevet at når jeg benytter piltasterne til at shuffle så rykker den nogle gange modsat, eller flere gange end jeg har trykket.

Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2010 kl. 19:51
TIl orrientering så hjalp det ikke at downgrade den, nogle som har haft samme problemer, eller har et bud på om min mistanke er korrekt ?
Til top
beolion Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Januar-2010
Point: 138
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2010 kl. 22:26
Sorry, bruger ikke FanArt, men jeg har oplevet at Tvix nogle gange er slukket for mig, fx igår hvis jeg hoppede til næste kapitel i en MKV istedet for at bruge goto.
Der er også nogle på MPCCLUB.COM der har problem med at Tvix genstarter.
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2010 kl. 10:01
Okay, min genstarter ikke, den lukker bare ned : /
Til top

Besvar Besvar