recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - landskamp på fredag - hjælp
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketlandskamp på fredag - hjælp

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6496
Direkte link til dette indlæg Emne: landskamp på fredag - hjælp
    Sendt: 04-Oktober-2010 kl. 13:55
Hejsa, vil usandsynligt gerne se portugal - danmark på fredag, men har lige opdaget at jeg skal til london.... Kan jeg købe en 1- dags adgang til tv2 sputnik ??? - jeg har egentlig en slingbox, men mit internet duer først fra på fredag af - så vil ikke være afhængig af det. Jeg har et trådløst mobil abbonement fra CBB dog kun i 1 MBIT det vil vel ikke kunne klare det vel ?? ellers skal man måske finde en PUB derover der gider vise sådan en kamp...

med håb om lidt feedback... Kan muligvis få en trådløs forbindelse med på 2 Mbit hvis det hjælper...
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2010 kl. 13:56
damn.. har lige fundet udaf at det ikke dækker i udlandet.... hmm må tjekke med hotellet hvilken forbindelse de har...
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2010 kl. 14:05

Du skal være opmærksom på, at brug af Data i udlandet er meget dyrt, det kan nemt koste 10-15-20 Kr, pr. Mb. så kan det ses på f.eks din telefon er det en pæn regning du får, det er heller ikke mulig at se det på PCen, som du selv har fundet ud af, og det er fordi den er på en udelandsk IP. Dit alternativ er så Slingbox, hvis din Upload er stor nok.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2010 kl. 14:09
min slingbox kunne bruges men ved ikke hvor hutig internettet er på hotellet. Jeg har 2 Mbit i upload herhjemme....
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2010 kl. 14:15

Hvis Download ikke er så høj, må du klare dig med en ringere kvalitet, men hvis du f.eks kan hente You Tube i HD, så skulle du også kunne hente fra slingbox. 
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
binderup Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 16-Oktober-2004
Point: 262
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2010 kl. 12:24
Jeg ville nok begynde at overveje at lede efter en sports pub der evt viser kampen - der må da i en mio by som London være et sted hvor man kan se kampen?

Desuden er der mange foreninger i London med danskere, jeg tror at hvis du google lidt så skulle det være muligt at finde et sted og se den kamp.

Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Point: 1756
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2010 kl. 12:46
nu skulle london være ELENDIG når det kommer til internet kvalitet på hoteller, ved i USA var mit snit nok på 60kb/sec på de linier jeg var på .. hilton var de eneste der ramte 2/2 mbit men mange af de hoteler har centrale services, så ping responsen er 200-300ms
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu