recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken nas til PCH A-110
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvilken nas til PCH A-110

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Neustatt Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-Juni-2008
Status: Offline
Point: 160
Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilken nas til PCH A-110
    Sendt: 16-September-2010 kl. 12:32
Hej

Jeg har 2 stk PCH A-110 i huste - der sidder en disk i den ene hvorfra jeg streamer til den anden, det løre så ikke altid lige godt - særligt ved store mkv filer har den problemmer, jeg har 2 stk. 1 TB diske liggende og tænkte at det nok ville køre bedre igennem en NAS - er det korrekt antaget ? Hvis der er noget at hente på den front hvad skal jeg så vælge ? (må gerne være brugt)

MVH. Ronni
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2010 kl. 11:47
Jeg har en ældre Synology DS-207+, som pt fodrer nogle computere, kører Squeezebox Server m. 3 squeezebokse og derudover er der også en PCH A100 og A110 hæftet på - det kører fint, men hvis jeg starter det hele op samtidig vil jeg selvfølgelig løbe ind i problemer.
De fleste Synology og QNAP modeller du kan støve op vil kunne løfte opgaven - dog vil de billigste/dårligste sikkert komme til kort efterhånden som dit behov vil ændre sig (du vil sikkert få nye ideer til hvad du kan bruge nas'en til efter et stykke tid) - undgå eks. Synology's j- og e-modeller. Tror fint du kan finde en udmærket brugt løsning i prisklassen 500-1500kr (afhængig af størrelse og model).
Mvh Tommy
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2010 kl. 11:54
Jeg har både qnap og synology, og skal jeg vælge et mærke ud og anbefale syntes jeg synology er meget brugervenlig og har desuden en rigtig god photostation så familiefotos pludselig også kan ses via browser mobiltlf/smartphone (serveren laver selv passende thumbnails)

begge mærker vil dog uden problemer kunne løse din opgave
Mvh

René
Til top
Neustatt Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-Juni-2008
Point: 160
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2010 kl. 12:33
Takke for svarene - men har købt og det endte med en Synology DS 207+ og er super glad for den Smile

mvh
Ronni
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2010 kl. 12:45
Fin løsning :-) - hvad måtte du slippe for den?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu