|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
haekke ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-April-2006 Status: Offline Point: 15 |
![]() Sendt: 25-April-2006 kl. 20:32 |
Nogen der har nogen ide om hvornår dette bliver muligt? Jeg ser ingen ide til at købe et TV før dette er muligt nemlig.
På forhånd tak. |
|
![]() |
|
Tracebuzta ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Status: Offline Point: 140 |
![]() |
Ifølge Samsung bliver det først sidst på året.................
|
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Samsung har 2006 modeller med DVB-T tuner, men de kan ikke klare undertekster, som bruges i Danmark. Der er næppe nogen, som kan sige hvornår Samsung kommer med et TV, som har DVB-T tuner med support af untertekster. |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
peejay ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-December-2004 Status: Offline Point: 183 |
![]() |
LE-40R73 har DVB-T (og er angiveligt på lager hos digital4all.dk), men af en eller anden grund er det R72 og M71 der pt. sælges i DK, herunder i Fælleskøb. Sony har forstået det. Derfor køber jeg Sony V2000 i stedet for Samsung. |
|
![]() |
|
moli ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 53 |
![]() |
Sjovt nok så findes LE xxR73BD på Samsung's svenske hjemmeside. Jeg er dog noget i tvivl om hvorvidt der kan modtages DVB subtitles eller det blot er via teletext. Morten |
|
![]() |
|
MikeOne ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-November-2005 Status: Offline Point: 565 |
![]() |
Der skulle også være en R74 med DVB-T. Med andre ord - R71,72,75 er uden og R73+74 er med. Men så vidt jeg ved er 73+74'er modellerne ikke til det danske marked. |
|
![]() |
|
moli ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 53 |
![]() |
Modellerne med DVB-T ender på D, f.eks. LE-32R73BD, B for Black og D for digital. Jeg mener jeg har set noget med tv'et kan via DVB subtitles, men må lige lede lidt mere. Morten
|
|
![]() |
|
![]() |
På Samsung.se skriver de i specifikationer på LE 26R73BD at det kan vise DVB subtitles se link http://www.samsung.com/se/products/tv/lcdtv/le26r73bd.asp?pa ge=Specifications hvad mere spændende er om den kan vise danske subtitles. Morten |
|
![]() |
|
haekke ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-April-2006 Status: Offline Point: 15 |
![]() |
Tak for jeres svar... glemte lige at tilføje at jeg var intereseret i hvornår M71 eller hvad der så kommer til at hedde med DVB-T tuner muligvis ville komme :D?
Redigeret af haekke - 26-April-2006 kl. 16:19 |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
De kommer nok engang til efteråret herhjemme. De modeller der kan købes i Tyskland understøtter sansynligvis ikke undertekster. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
![]() |
Sjovt nok at de modeller der kan købes i Tyskland, nu også kan købes i Sverige, så mon ikke de understøtter subtitles (se evt. mit link til Samsung sverige længere oppe i tråden). Hele den her DVB-T ting må være guf for den danske radiobranche, sjældent har der været så meget tvivl om hvad der passer til hvad, og om tysk indkøbte produkter kan bruges i DK. Det ville bare have været rart om branchen så var ordentligt klædt på til at vejlede kunderne vedr. DVB-T. Morten |
|
![]() |
|
![]() |
Hej Jeg har sat mig for at finde ud det her med LE xxR73BD vedr. DVB subtitles. På den svenske Samsung hjemmeside fandt jeg manualerne i 3 udgaver: svensk/eng tysk/eng og fransk/eng. I den tyske er der ikke nævnt noget om DVB sub, hvorimod der i den franske og svenske begge steder står nævnt hvorledes man vælger sprog til ens subt. Sagen er så bare den om det er samme firmware der i de tyske modeller. På den anden side er de jo billigere i frankrig end i tyskland. Så, skal man alligevel til at hente et TV over grænsen, hvorfor så ikke fransk istedet for tysk.
Morten |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |