|
|
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | ||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() Sendt: 14-Oktober-2010 kl. 14:03 |
|
Jeg vil lige høre om der er andre i samme situation som mig.
Jeg købte forrige gang en Nokia tlf til min søn som dengang var 11 år (nu 12)
først køber jeg en Nokia 5310 expressmusic http://www.nokia.dk/produktsupport/produktsupport/nokia-5310-xpressmusic og den falder fuldstændigt fra hinanden indenfor 4-5 mdr... og jeg vælger at købe en ny til ham fordi jeg tror bare han har været hård ved den....
Så næste gang køber jeg så en 6600 slide http://www.nokia.dk/find-produkter/produkter/nokia-6600-slide og denne var han glad for i første omgang.. men den gik relativt hurtigt i stykker (mener en 3-4 mdr) knapper faldt af og der var problemer med at der ikke var lyd på når tlf ringede og der var problemer med højtaler som faldt ud... den kom tilbage fra rep.. og 3-4 mdr senere er den gal igen.. nøjagtigt samme fejl.. tlf er nu endnu mere medtaget.. og nu afviser værkstedet så med henvisning af det er selvforskyldte skader... dog er det samme knapper der er faldet af.. højtaler + lyden ved opkald (ringetone) virker kun periodisk.. hvordan kan det være selvforskyldt?
Der er dog tale om at man har gået med tlf i lommen og iøvrigt har brugt den normalt.. og min søn siger han kun har tabt den en enkelt gang (hvilket jo sker men den skade er slet ikke i nærheden af de knapper som er faldet af.. og er iøvrigt kun et meget lille mærke på kanten af bagbekældningen)
Da min søn tidligere har haft Sonyericsson telefoner som han fik har kunnet holde i op til 2 år, og desuden i snart et år har gået med en ipod touch samtidig... føler jeg mig faktisk overbevist om at han passer rimeligt godt på hans udstyr da de jo også er ret følsomme.
Jeg har efterfølgende talt med noget familie som faktisk også har haft Nokia 5310 og oplevet samme problem med at de simpelthen falder fra hinanden... derfor troede jeg at når jeg valgte lidt op i modellerne som en Nokia 6600 slide burde være.. ville der ikke være problemer med kvaliteten.
Jeg har nu meddelt sælger som min utilfredshed og at jeg mildest talt ikke er imponeret over kvaliteten af deres telefoner... og at jeg håber de som ansvarlig producent vælger at tage skeen i den anden hånd.. og tage ansvar for deres produkter som tydeligvis mangler holdbar.. ihvertfald i de modeller jeg har haft indenfor dørerne.
Jeg er helt klar over at elektronik ikke holder evigt.. og slet ikke i børns lommer.. dog må jeg erkende jeg forventer dog en længere holdbarhed end 3-6 mdr
![]() Og for at det skal være løgn.. så er drengen begyndt at spare op til en iPhone 4.... for farmand har ikke mere at skulle sige.. hvorfor skulle han have en tlf i den ene lomme og en ipod touch i den anden
![]() Men er det bare mig som har været uheldig.. eller oplever i andre noget lignende?
Redigeret af rhsin - 14-Oktober-2010 kl. 14:05 |
||
Mvh
René |
||
![]() |
||
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() |
|
Har altid (stort set) haft Nokia og det er uden tvivl et fint mærke i min verden.
Men det kan sagtens være at den model du snakker om ikke er for heldig - det skal jeg ikke kunne udtale mig om.
Redigeret af Strange - 14-Oktober-2010 kl. 14:11 |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|
Har haft en del Nokia, aldrig købt andet, det eneste der er sket med dem, er at de er blevet mega forældede før de blev skiftet ud. Derudover er der aldrig sket noget som helst med dem.
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Jeg tror at din søn skal ha' en Nokia uden slide/klap, fordi de ikke er særligt robuste. De almindelige Nokia er nærmest ikke til at ødelægge
![]() |
||
![]() |
||
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() |
|
![]() Redigeret af rhsin - 14-Oktober-2010 kl. 14:39 |
||
Mvh
René |
||
![]() |
||
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() |
|
en 3210 eller 3310... Så går den ALDRIG i stykker :)
|
||
![]() |
||
![]() |
|
![]() |
||
Mvh
René |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Argumentet er som altid kedeligt når der skal vælges Tøj/gadgets. Vil du ha' noget der er smart, eller vil du ha' noget der virker
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
|
||
Mvh
René |
||
![]() |
||
![]() |
|
![]() ![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Den holder indtil han sætter sig ned og glasset flækker :) Spøg til side - det er vildt at deres telefoner (Iphones) ikke er mere robuste.Redigeret af Strange - 14-Oktober-2010 kl. 14:52 |
||
![]() |
||
![]() |
|
altså som sagt indtil nu har hans iPod touch som vel holdbarhedsmæssigt kan sidestilles en iPhone overlevet 2 nokiatelefoner.. så lige i denne situation så er apples da lang mere holdbar
edit dermed ikke sagt at de ikke også kan gå istykker
![]() Redigeret af rhsin - 14-Oktober-2010 kl. 15:24 |
||
Mvh
René |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |