recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Electrodays i Odense (KT Messen)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketElectrodays i Odense (KT Messen)

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
BeoBrian Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 305
Direkte link til dette indlæg Emne: Electrodays i Odense (KT Messen)
    Sendt: 13-Oktober-2010 kl. 22:17
Hej allesammen,

Kommer der mange på KT messen eller hvordan ser det ud?

Hvis i har lyst har vi vores 103" plasma TV med, den er lidt et vidunder. Men kig over og kom op og sig hej hvis i skal på messen, jeg er der med en af mine gode kollegaer.

Redigeret af BeoBrian - 14-Oktober-2010 kl. 15:36
Taler på egne vegne, af ren interesse for branchen, og ønsker blot at opleve det allerbedste - Some day.....Tror faktisk jeg er ved at være der.....det næste må være projektor
Til top
tyros1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-Januar-2007
Sted: vestjylland
Point: 1182
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2010 kl. 12:54
Regner med lørdag 103 tommer spændende
Er der Canon produkter på messen(powershot foto)
Til top
BeoBrian Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-September-2007
Point: 305
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2010 kl. 15:35
Mon ikke Canon også er med, du kan spørge din lokale Expert butik, de må vide det, da det er deres messe.
Taler på egne vegne, af ren interesse for branchen, og ønsker blot at opleve det allerbedste - Some day.....Tror faktisk jeg er ved at være der.....det næste må være projektor
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Point: 3215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2010 kl. 08:47
Dem som skal med herinde fra, må meget gerne se om Rotel's nye processor RSP 1580 evt er ved SAS Audio standen Smile
Til top
frugtkompot Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-April-2008
Point: 810
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Oktober-2010 kl. 16:19
Der var desværre ikke alt for meget lyd på messen i år. Dog fik jeg set B&O's gigantiske 103". Hvordan kunne man undgå det? Det var intet mindre gigantisk både i billedstørrelsen og fysisk størrelsen :)

Mest imponeret af;

Audiovector - fremragende præsentation, gennemgang og musikvariation. Og særligt de større modeller af deres Si serier spillede intet mindre end fantastisk detaljeret.

Sanyo - Jeg har været lidt i tvivl om, hvorvidt jeg skulle gå efter en projektor engang. Den tvivl er væk nu. Desværre kørte de animationsfilm hele tiden, så det var svært at få et ordentligt blik for sagerne.

Mest skuffet af;

ELAC/Rotel - en træls udnyttelse af deres rum, hvor de ville alt for mange ting - uden rigtig at gøre noget af det. Jeg havde klart foretrukket en præsentation af højtalerne i stil med Audiovector.
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220.
Til top
thxtex Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-September-2009
Point: 322
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2010 kl. 13:42
Oprindeligt skrevet af Sploink Sploink skrev:

Dem som skal med herinde fra, må meget gerne se om Rotel's nye processor RSP 1580 evt er ved SAS Audio standen Smile

Ingen RSP-1580. Sidst i November var beskeden.
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Point: 3215
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2010 kl. 15:37
Så nemlig et klip fra Cedia 2009, hvor den bliver nævnt. Har herefter mailet til Rotel Europe, som fortæller at den burde komme på markedet I Europa.

Ser frem til at se liste prisen på det danske marked Smile

"Thank you for your enquiry.

We expect the RSP-1580 to be marketed within Europe by February / March 2011. I suggest you contact our local Distrbutor (contact details can be found at www.rotel.com ) to register your interest and obtain price details nearer the time.

Redigeret af Sploink - 17-Oktober-2010 kl. 15:38
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Januar-2005
Point: 4858
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2010 kl. 20:41
Skuffet over, at Samsung ikke havde deres c7705 med i 63" . Spændende ny printer fra HP incl tablet-PC. Overbevisende højtalere fra Martin Logan . I sandhed et broget marked . . . ! 
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2007
Point: 3498
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2010 kl. 21:19
Jeg var også på messen, fik bla. set...ja, nok alle skærme - og den eneste skærm som var interessant, var B&O nye 55" som bla. har LED og local dimming, hvilket gav den en rigtig flot sortgengivelse.
Sony, Philips LCD/LED skuffede fælt, Samsung havde valgt at køre demo film på deres skærme, så er det svært at få noget indtryk af det.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu