recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fujitsu-Siemens
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFujitsu-Siemens

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Marts-2008
Status: Offline
Point: 3199
Direkte link til dette indlæg Emne: Fujitsu-Siemens
    Sendt: 18-Oktober-2010 kl. 20:41
Har dags dato købt et 27" Fujitsu-Siemens Wide Screen TV som ekstra ekstra ekstra tv :-) til ekstremt billige penge. Har sat det op og det fungerer faktisk helt fint. det har desværre ikke hdmi, men er nu alligevel ganske hæderligt.... Det der er vildt er byggekvaliteten. Det er altså godt gået med det der aluminium der bare virker bundsolidt. Minder mig lidt om Alfaview i design og byggekvalitet på yderskallen.

er der nogen der har erfaringer med om det ellers er et ok mærke eller ej. de producerer jo ikke tv mere?

Redigeret af Strange - 22-Oktober-2010 kl. 18:22
Til top
uscallesen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 26-Oktober-2006
Sted: Denmark
Point: 38
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2010 kl. 21:31
Jeg har et nu defekt 40" Fujitsu Siemens stående som kun holdt i 3 år :( Men enig med dig i at selve 'kabinettet' er enormt godt og solidt konstrueret.
Til top
DonWerner Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Oktober-2010
Sted: Danmark
Point: 124
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2010 kl. 17:34
Jeg kan fortælle sammen historie, mit 40" holdt også kun 3-4 år og kostede 14 kilo fra ny, men er enig med dig i at byggekvaliteten er rigtig lækker...
Til top
kimfrede Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 45
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2010 kl. 08:34
Jeg havde et 42 plasma fra Fujitsu Siemens, der kunne vise 720p, kostede 10K i 2007, og det viser stadig et fint billede - nu blot ved et familiemedlem, som er glad og tilfreds. Det var i øvrigt næsten dobbelt op på vægten i forhold til mit nuværende G20 Tongue

Det er nu 3½ år gammelt kan jeg regne ud - gad vide om det snart holder op med at virke?

Redigeret af kimfrede - 22-Oktober-2010 kl. 08:35
/kims
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu