|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
Holle101 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Oktober-2010 Status: Offline Point: 32 |
![]() Sendt: 19-Oktober-2010 kl. 16:37 |
|
Hjææææælp.
Jeg er blevet den glade ejer af foranstående yhyre, som jeg spurgte ekspedienten: "Er den let at sætt op?".Og det er den ikke er der nogen der gider give mig noget support...........?
På forhånd 1.000 tak.
Mvh.
Finn.
|
||
![]() |
||
beddemiz ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-December-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 234 |
![]() |
|
Skulle nok have været postet under Surround og Hifi.
Men en god idé er for det første at læse manualen, jeg har selv haft 2 onkyo'er og der har manualen faktisk været meget beskrivende og brugbar. Derudover må du nok også hellere forklare hvad du skal have hjælp til at sætte op.
|
||
![]() |
||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4119 |
![]() |
|
Jeg har også en 807, hvad er problemet?? |
||
![]() |
||
Holle101 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-Oktober-2010 Status: Offline Point: 32 |
![]() |
|
For at sige det pænt:
Det er næsten forfra, det jeg fik fortalt i forretningen, det står ikke til troende.
Jeg er indehave af et BOSE Accustimas 15 højttalersystem, med en ekstra satetelit som baghøjttaler, den kan jeg ikke finde tilslutning for.
Derefter skal jeg have tilsluttet mit FullHd video-kamera og min SONY BluRay.
Jeg tænkte, om det kunne lade sig gøre, hvis jeg måtte ulejlige dig pr. telefon fred./lørd. eller søndag - jeg vil ikke sætte noget til før.
Hvis ja så er min mail: viviogfinn@mail.dk hvor (hvis du da gider, kan sende dit tlf. nr).
Men meget gerne svar her først, da jeg får svar via min mobil telefon.
Jeg vil være dig evigt taknememlig - hvad syntes du selv om "dyret".
|
||
![]() |
||
![]() |
|
-ja du har ret jeg har ikke sat ind under rette forum, det beklager jeg. Hvis jeg må have lov til at vende tilbage...?
Tak.
![]() |
||
![]() |
||
Hyl.dk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 353 |
![]() |
|
Tror det er ret svært at give fuld support over telefon hvis ikke du har nogle helt konkrete spørgsmål. Det bedste ville være hvis du havde en ven/familie der har nogen lunde styr på den slags der kan komme forbi. Ellers kunne du jo skrive hvor du kommer fra. Måske er en sjæl fra dette forum hjælpsom for en kasse pils
![]() |
||
Udstyr:
* Receiver - Pioneer VSX-LX60 * Effekt - XTZ Edge A2-300 (2 stk Bi-amp) * Front - XTZ 99.36 MK1 * Center - XTZ 99.25 MK1 * Sub - XTZ 99 W10.16 (m. 700W klasse-D modul) |
||
![]() |
||
![]() |
|
Hvor er du fra... jeg er beboende i Ballerup, og pils ok
![]() |
||
![]() |
||
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
|
Hej
Har du åbnet kassen til din Onkyo endnu? - Du skulle gerne finde en seddel lign. denne: Den er til en Onkyo 805 fra 2008, men proceduren er den samme med den nye model du har. Du tilslutter din afspiller til HDMI-indgangen "HDMI 1" og dit kamera til nummer 2. Så går du ind i manualen og ser hvordan du konfigurer dine HDMI porte til modtage både lyd og billed. Det hele er gennemgået i manualen og det ER nemt. Så tager du den mikrofon som følger med og laver en auto-kalibrering via Audyssey - som også gennemgås i step. Giv det et forsøg og skriv igen. Man behøver slet ikke have en doktorgrad i ingeniørkundskab for at få det til at spille. Igen, manualen er din ven hvis du er i tvivl.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Tak skal du have............ jeg prøver, og "lover, at vende tilbage - hvis...!"
|
||
![]() |
||
NightMartiN.DK ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 193 |
![]() |
|
Du skirver du har BOSE Accustimas 15 højttalersystem, med en ekstra satetelit... det forstår jeg som et 6.1 setup og det understøtter Onkyo 807 ikke. Du skal køre 5.1 eller 7.1 så drop den ene sattelit eller ud og købe en mere.
|
||
Onkyo 606
Panasonic BD60 Samsung 65" 8005 serie Sanyo Z4 + 90" Multibrackets lærred Scandyna MiniPod + MicroPod + Jamo S60CEN Intel NUC @ Kodi + Logitech DiNovo Edge PS3 Slim 320GB |
||
![]() |
||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
![]() |
|
Det er altså vildledning, den understøtter 6.1 - læs manualen, afsnittet om tilslutning af højttalere. |
||
![]() |
||
NightMartiN.DK ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 193 |
![]() |
|
Min fejl. læste ikke hele manualen så bare opstillinger vist som 5.1 og 7.1 men et andet sted står der rigtigt nok
* If you’re using only one surround back speaker, connect it to the SURR BACK/ZONE 2 L terminals. |
||
Onkyo 606
Panasonic BD60 Samsung 65" 8005 serie Sanyo Z4 + 90" Multibrackets lærred Scandyna MiniPod + MicroPod + Jamo S60CEN Intel NUC @ Kodi + Logitech DiNovo Edge PS3 Slim 320GB |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |