forzajuve skrev:
Hejsa, nogen der ved om man kan bruge stemmestyring når man har koblet sin mobiltelefon til sin gps via bluetooth ?? tænker på om man kan sige besvar opkald eller noget i den stil ??
på forhånd tak
|
Hej forzajuve!
Du kan ikke bruge stemmestyringen til at besvare opkald jeg har lige prøvet at ringe til min mobil når den er koblet op til 3790éren - opkald skal besvares ved at trykke på skærmen. Følgende er de muligheder du har i forbindelse med stemmestyringen på en 3790ér.
- Vis kort
- Kør hjem
- Find efter navn
- Find adresse
- Find efter kategori
- Find by
- Favoritter
- Nyligt fundne
- Stop rute
- Omvej
- Telefon
- Lydstyrke
- Lysstyrke
under telefon er der så mulighed for
- Ring op til nummer
- Ring hjem
- Ring til kontakter (kan dog ikke få mine kontakter på min Nokia E75 frem på enheden ???)
- Opkaldshistorik
Jeg vil dog lige bemærke at jeg er meget glad for funktionen der tillader at du kommer afsted med det samme i stedet for at skulle finde din destination først (og vente på at enheden finder satelitter) samt det at den under kørsel i en vis grad kan betjænes uden at fokus skal fjernes fra trafikken. Det ville selvfølgeligt være ønskeligt med en enhed hvor alle funktioner er tilgængelige via stemmestyring - dette er ikke tilfældet - men bare det at det fungerer nogenlunde problemfrit syntes jeg er et stort fremskridt og fordel i forhold til andre enheder. Garmin nuvi 3790 kan anbefales herfra.
Redigeret af 9-ck - 21-Oktober-2010 kl. 13:29