|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hjulskov ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2005 Status: Offline Point: 115 |
![]() Sendt: 24-Oktober-2010 kl. 14:29 |
Er der nogen der ligger inde med ikoner til nedenstående danske stationer til Logitech Harmony One?
http://iconharmony.com/icons/home har tidligere haft dem, men deres udbyder slettede hele deres library. Konkret mangler jeg : DR1, DR2, TV2 samt Kanal4 Alternativt vil jeg selv lave dem ved lejlighed og submitte dem til iconharmony.... På forhånd tak
Redigeret af hjulskov - 24-Oktober-2010 kl. 14:32 |
|
![]() |
|
hjulskov ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Januar-2005 Status: Offline Point: 115 |
![]() |
Jeg fandt selv dem, under Harmony900 -de ser fint ud på min One.
![]() Redigeret af hjulskov - 24-Oktober-2010 kl. 19:11 |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
![]() |
De tre første har jeg til harmony 900, men jeg har dem også i photoshop med layer.
Send en PM med mail, så skal jeg sende det til dig. Jeg kom aldrig så langt, så jeg fik sendt noget retur til iconharmony. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Vinkender ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 90 |
![]() |
Redigeret af Vinkender - 24-Oktober-2010 kl. 16:19 |
|
![]() |
|
![]() |
Mange tak for forslagene.
Nu kan hustruen og børnene igen finde deres favoritkanaler
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |