|
|
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Forfatter | ||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() Sendt: 28-April-2006 kl. 11:09 |
|
Hej Alle Der er mulighed for et Fælleskøb på Pioneer DVR-630H. Modellen med 250GB harddisk fra sidste år. Den kan erhverves nu til en fornuftig pris. Er der nogen interesse ? /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
![]() |
|
Som med så meget andet kommer det an på prisen (og -forskellen til DVR-540, som jo trods alt er en nyere model med lidt flere features).
|
||
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
||
![]() |
||
gonzo ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 126 |
![]() |
|
Ja, du skal nok komme med nogle pris-indikationer....INDEN fælleskøbet på Sony's nye modeller lukker søndag for at folk kan tage beslutning. Jeg har med vilje ventet til sidste øjeblik på Sony-købet for at se hvad der ellers sker. (går dog stadig og håber på nyheder om en 1020'er. Altså en ny topmodel, med 400GB og HDMI...men der er ingen der ved noget?) |
||
- Gonzo
|
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Hej Alle Vi taler om et prisniveau på ca. 4250,- for DVR-630H. Ikke parallel-import, og kodefri løsning kan leveres. Men ved nærmere eftertanke, så rykker det vist ikke nok i forhold til laveste pris på hifipriser.dk Så er en DVR-540H til ca. 3500 kr nok et bedre bud på Fælleskøb. /Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
||
![]() |
||
saaby ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 208 |
![]() |
|
På trods af den større HD i DVR-630 er jeg nok mere lun på DVR-540, men ja, lad os få en indikation på hvor vi ligger prismæssigt... |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ca. 3500,- |
||
Ansvarshavende redaktør.
||
![]() |
||
saaby ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 208 |
![]() |
|
Damn..... var i gang med at skrive da du lige fik sneget en pris ind inden mit indlæg, når men hvor om alt er, så er jeg med på en DVR-540 |
||
![]() |
||
superkdx ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1069 |
![]() |
|
Hey.. Ska lige siges den koster 4000kr på nettet.. (dvr 540h) Og jeg har købt den, og har haft den i ca 2uger.. Men selvfølgelig det kommer an på, hvor lang tid man vil vente..
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Hastværk er lastværk (selv om det også kribler i mine fingre for at få en DVR-540 inden for husets fire vægge) men jeg venter gerne, og det er stadig 500 dask (12,5 % besparelse) ift. billigste pris pt. |
||
![]() |
||
superkdx ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1069 |
![]() |
|
Ja det rigtig nok, men så`n er det jo med alting.. Vil man ha først ska man altid betale lidt extra.. Selvom 4000kr er billigt, da den har en vejl pris på 4699kr,-
|
||
![]() |
||
gonzo ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 126 |
![]() |
|
PIONEER DVR-540H-X vs. SONY RDR-HX720 Denne tråd var lige præcist hvad jeg IKKE havde brug for Jeg have næsten 100% besluttet at købe Sony 720 igennem fælleskøbet her på siden. Sony'en havde vundet kampen pga: DivX, mulighed for at optage på både + og - skiver, den lavere pris end Pioneer. Nu ser jeg så via Pioneers hjemmeside, + pris-ide i denne tråd, at samtlige mine 3 argumenter jeg havde ledt så længe efter...er forsvundet!! Pioneer 540, kan også DivX, brænde på begge formater og hvis prisen bliver så lav. Så jeg er nu tilbage på nul.....HVAD SKAL JEG VÆLGE? Jeg har hørt om at det er religions-spørgsmål....MEN, der må da være nogle fordele ulemper? Jeg kan få Sony lidt hurtigere igennem dette fælleskøb end Pioneer (men det er ikke afgørende for mig). Pioneer er lige den smule flottere i designet syntes jeg (men det er ikke afgørende for mig). Pioneer er rigtig gode til redigering (ligemeget for mig) og Sony er meget brugervenligt (ikke afgørende). Undskyld det lange indlæg, men jeg mangler virkelig lidt rådgivning..hurtigt da Sony fælleskøbet lukker søndag. Så er det 100% smag og behag...eller er der nogle fordele/ulemper jeg overser? |
||
- Gonzo
|
||
![]() |
||
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
|
Hvad med at læse tråden Sony eller Pioneer? Det er godt nok 2005 modellerne, men det virker ikke som om at der er sket revolutionerende ændringer på 2006 modellerne. Begge har fået DivX... |
||
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 4> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |