|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
bruger udmeldt 24 ![]() -- ![]() Oprettet: 26-December-2008 Sted: 8382 Hinnerup Status: Offline Point: 286 |
![]() Sendt: 28-Oktober-2010 kl. 15:27 |
|
Hej,
jeg har prøvet at tilslutte et optisk kabel, men kan ikke få det til at gå i WDTV optisk udgangen.
Er det et specielt optisk kabel som passer til WDTV???
Har prøvet med 2 forskellige kabler men ingen passer! :-(
Det er ligesom om at den glaskugle som sidder for enden af stikket på kablet, ikke kan gå helt ind i udgangen på boksen..
Er lidt frustreret da jeg gerne vil have lyden over min reciever for at kunne høre surroundlyden..
Nogen hjælp at hente?? |
||
![]() |
||
Jakabov ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: Vodskov Status: Offline Point: 1330 |
![]() |
|
Du må gerne lige udspecificere helt præcis hvilket kabel du bruger samt hvilken afspiller du helt nøjagtigt har, så vil jeg gerne prøve at hjælpe.
|
||
![]() |
||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
![]() |
|
Bare for at være helt sikker: Har du taget den beskyttende plastikhætte af stikket?
|
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|
Der sidder ingen "kugle" på stikket, medmindre, at beskyttelsen ikke er fjernet som den jo skal.
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
bruger udmeldt 24 ![]() -- ![]() Oprettet: 26-December-2008 Sted: 8382 Hinnerup Status: Offline Point: 286 |
![]() |
|
Jeg tror ved nærmere eftertanke at I har ret i at det er en beskyttelseshættedims som sidder for enden af stikket.. pinligt pinligt.. det må være den som givetvis skal af.
Når jeg kommer hjem fra arbejde må jeg se på det.
Er den iøvrigt nem at få af?
|
||
![]() |
||
beddemiz ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-December-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 234 |
![]() |
|
Det er så ikke helt rigtig : http://www.av-cables.dk/lydkabler/optisk_toslink_kabel/optisk_kabel/high_end_optisk_toslink_digital_kabel_05_m_1298_da.html Der kan man se den omtalte "kugle".
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Det er iøvrigt dette kabel:
På det lille billede til venstre, kan man se "kuglen", men jeg kan jo se på billedet til højre, hvordan stikket skal se ud. Så det må være en beskyttelseshætte som skal af.. Redigeret af supermule - 28-Oktober-2010 kl. 16:39 |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|
Det ses jo også tydeligt, at det er en gummihætte der skal tages af før kablet bruges. Sammenlign med det lille billede af stikket, hvor det der er vist i klar til brug stand UDEN hætte på.
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |