|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
png ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 25-Oktober-2010 Sted: danmark Status: Offline Point: 25 |
![]() Sendt: 25-Oktober-2010 kl. 17:44 |
hej da jeg ikke er den store haj til pc,vil jeg høre om nogen vil hjælpe med
at få lagt musikken i de "rigtige" mapper,så min squeezebox kan finde dem.
syntes det er noget kompliceret.
![]() mvh peter
|
|
![]() |
|
schmidtz ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-Marts-2007 Status: Offline Point: 20 |
![]() |
Du kan på squeeze server softwaren under avanceret angive placeringen din mappe
|
|
![]() |
|
png ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 25-Oktober-2010 Sted: danmark Status: Offline Point: 25 |
![]() |
ja allerede der faldt jeg lidt af..
![]() er det på controlleren eller på serveren på pc`ern?
mvh
|
|
![]() |
|
![]() |
nu da jeg er i gang med SB-spørgsmål: når jeg slukker squeezeboxen på remoten
lyser den stadig blåt,(også efter jeg har slukket remoten)så må jeg tænde remoten og slukke igen,før boxen slukker helt..
![]() ps. der er fint signal.
nogen der kender til det?
mvh peter
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
![]() |
Du skal have installeret Squeeceserver-softwaren et eller andet sted. Enten på din NAS (hvis du bruger sådan en) eller på den PC som har musikken liggende. Din squeezebox kan ikke selv lede efter musikken.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
To gode links til at komme i gang og få lidt overblik:
Squeezebox Duet manual (s.100-109 på dansk) Squeezebox Wiki |
|
![]() |
|
![]() |
den er jeg med på.. har installeret den på min bærbare,men boxen kan ikke finde det, som jeg har hentet på tdc play.skal det laves om til andre filer?eller hvad det nu hedder
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
og tak for de to link
![]() |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
Sandsynligvis er dine filer fra TDC play med drm-beskyttelse og det kan Squeezebox Server ikke umiddelbart afspille.
|
|
![]() |
|
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
![]() |
Det er svært for mig ud fra de hidtidige indlæg og dine svar at finde ud af hvor sagen står, og hvad du har gjort eller ikke gjort. Men måske kan jeg hjælpe. Jeg har Squeezebox Boom. Hvis du har en anden Squeezebox model, kan det være at det er noget anderledes end jeg forklarer herunder.
Hvis du som jeg har programmet Squeezebox Server, version 7.5.1, kan du åbne programmet. Du får så en dialogboks ”Kontrolpanel for Squeezebox Server” med en række faner. Under fanen bibliotek skal du angive hvor dine musikfiler og eventuelle afspilningslister befinder sig. Det er formentlig i mappen Musik, som du kan browse til. Bruger du iTunes, kan du evt. sætte et et flueben i boksen ”Anvend iTunes”. Afslut med at klikke på ” Anvend”. Under fanen Status skulle du gerne se at Squeezebox kører. Du skal nu foretage en søgning efter dine musikfiler og klik ”Anvend”, når det er i orden. Gå videre til de øvrige faner, herunder ”Konto” (jeg kan dog ikke lige huske om det er nødvendigt at have oprettet en konto). Helt og lykke med det. Redigeret af Vilhelm - 27-Oktober-2010 kl. 23:30 |
|
Venlig hilsen, Vilhelm
|
|
![]() |
|
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
![]() |
Fra TDCmusikhjaelp.dk:
For at afspille musik fra TDC PLAY, skal du bruge Windows Media Player i version 10 eller 11. Du kan med andre ord ikke afspille TDC PLAY musik på Squeezebox, som bruger sin egen serversoftware (Squeezebox Server).
|
|
![]() |
|
Muele ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 747 |
![]() |
Der findes et antal programmer der kan reparere filerne, så de bliver DRM-frie.
Det er i en legal grå-zone, så vi kan ikke diskuttere værktøjerne her, men google efter remove drm from music eller noget i den dur.
Jeg bruger selv et program der hedder tunebite (som jeg iøvrigt har piratkopieret for at føje spot til skade
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |