|
Smallville fans - Smallville tilbage?! |
Besvar |
Forfatter | |
Thorvald
Guld medlem Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7883 |
Emne: Smallville fans - Smallville tilbage?! Sendt: 08-August-2004 kl. 21:56 |
Er det rigtigt opfattet, at der udsendes et afsnit 66 i morgen mandag d. 9. august, og at det så er slut for denne omgang??
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
p-HD
Bruger Oprettet: 29-Marts-2004 Status: Offline Point: 185 |
Sendt: 09-August-2004 kl. 01:36 |
Ja, det er korrekt! Hver sæson kører jo á 22 afsnit, dvs. at mandag er sidste afsnit for 3. sæson og ifølge hvad jeg har læst på kryptonsite.com, så skulle det bliver noget af en seriøs cliffhanger (lidt a la "who shot J.R. Ewing?" i DALLAS), så man spændt venter på fortsættelsen i premieren på 4. sæson. Indtil videre er der rygter om, at vi vil få Lois Lane at se i 4. sæson og en betydelig mere dyster side af Lex. Men skulle du ha' misset nogle episoder, så er de vistnok stadig ved 2. sæson på 3+ og li'som på TV3, så sendes det også dagligt - to gange, endda. Én gang om eftermiddagen og genudsendelse af eftermiddagens afsnit om natten. Så behøver du blot at vente på, at de når 3. sæson - så skal det nok lykkes at få båndet episoden, der gik i sort (afsnit 16, sæson 3). |
|
Moef
Guld medlem Oprettet: 26-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 909 |
Sendt: 25-September-2005 kl. 16:38 |
Har Lex ikke allerede en dyster side Moef Redigeret af Moef |
|
Core 2 quad Q6600, 4GB DDR2 ram, 2 x Seagate 7200x10 400gb HD, WinXP pro + SP3, win7 64bit
Samsung LE40C755, Sony HX-910/1010/1020, Sony Vegas / DVD Architect, VirtualDub, Womble MPEG wizard |
|
Thorvald
Sendt: 19-Februar-2006 kl. 18:22 |
Øv, øv, øv - nu var jeg lige ved at tro, at Smallville var vendt tilbage på TV3, om formiddagen - men jeg kan se den stopper igen ved nr. 88 - og det var vist også der den sidst stoppede, da den blev vist om lørdagen. Øv - jeg savner den serie!
|
|
Thorvald. |
|
laursen
Redaktionen recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4055 |
Sendt: 19-Februar-2006 kl. 19:51 |
Hej Thorvald,
Det skyldes vel at de nye afsnit (5. Sæson) først skal være færdige med at blive vist i hjemlandet (tiden bruges bl.a. på oversættelse). Jeg kan se at de er nået til episode 16 af 5. Sæson i USA, så det bliver vel først efter sommerferien at de nye afsnit kan vises på TV3. /Lars |
|
Redaktør, recordere.dk
|
|
Thorvald
Sendt: 29-April-2006 kl. 16:41 |
Er Smallville tilbage? Er jeg gået glip af noget (afsnit 89)? I hvert fald sendes afsnit 90 i nat på 3+ ser det ud til!? Nogen der har afsnit 89?
|
|
Thorvald. |
|
Thorvald
Sendt: 30-April-2006 kl. 17:34 |
Er der ikke nogen, der ved om jeg er gået glip af et afsnit? Og er der ikke nogen, der evt. har det afsnit jeg måtte være gået glip af (89)?
|
|
Thorvald. |
|
laursen
Redaktionen recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4055 |
Sendt: 30-April-2006 kl. 18:27 |
Hej Thorvald,
Jeg tror helt sikkert du er gået glip af et afsnit. Se både 3+'s egen Smallville side samt OnTV Smallville-sendetider. Fra TV.com's Smallville episode-guide, ses at afnit 89 er første afsnit i den nye sæson (5). Jeg kan dog ikke hjælpe med dit manglende afnit (89). /Lars |
|
Redaktør, recordere.dk
|
|
Friis
Junior bruger Oprettet: 24-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
Sendt: 25-Maj-2006 kl. 18:55 |
Her en liste med 5. sæson´s afsnit og hvad de hedder. Og gæt engang, hvem der finder sammen --- nej ikke Clark og Lana det ville være for oplagt. Sæson 5 kommer på dvd til efteråret, i hvertfald i USA, hvor den netop er ved/er slut? på tv. SmallVille Season 5 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |