|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Michaelsc ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 260 |
![]() Sendt: 02-November-2010 kl. 19:23 |
Hej
Jeg ville hører om der er nogle herinde som en kender en god medie afspiller med indbygget harddisk? Mvh Michael
|
|
![]() |
|
Blu-ben ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-August-2008 Status: Offline Point: 869 |
![]() |
tvix
|
|
![]() |
|
mureren ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 710 |
![]() |
A.C. Ryan Playon HD
|
|
Mvh. Mureren
"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!" |
|
![]() |
|
DonBirger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 592 |
![]() |
Den nye Wd tv live hub: http://www.wdc.com/en/products/Products.asp?DriveID=891
|
|
![]() |
|
Ulvaren ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 401 |
![]() |
Hej
For at gøre det lidt informativt for andre, kunne man så sige lidt om fordele og ulemper.
Jeg tror vi er flere der kigger efter en media afspiller.
|
|
Logitech® Harmony®
Philips 47PFL9664/12 Sonos Connect Linksys E3000 |
|
![]() |
|
mureren ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Oktober-2005 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 710 |
![]() |
De fleste har nok kun én medieafspiller i huset, og personligt har jeg kun PlayOn HD + PlayOn HD Mini. Jeg har ikke erfaringer med andre, men da jeg valgte læste jeg på diverse fora og flere tests for at finde den jeg ville have.
At liste fordele og ulemper op ved forskellige afspillere må være op til den der skal bruge den, da vi alle har forskellige behov.
|
|
Mvh. Mureren
"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!" |
|
![]() |
|
justrace ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2009 Sted: Mindanao, Ph Status: Offline Point: 1490 |
![]() |
Fortæl lidt mere om hvad den skal kunne.
|
|
![]() |
|
Michaelsc ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 260 |
![]() |
Det skal være noget lignende en WD TV live bare med indbygget harddisk. Så den skal kunne afspille de mest gængste video formater samt HD materiale. Går ikke så meget op i om den kan gå på youtube og sådan noget. Det der er ideen med den er at jeg vil ligge alle min film over på den så jeg sparer lidt plads i reolen
![]() |
|
![]() |
|
justrace ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2009 Sted: Mindanao, Ph Status: Offline Point: 1490 |
![]() |
Så vil jeg vælge en DUNE BASE 3.0. nemedia.dk
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |